ZKONG konkuruje na rynku elektronicznych etykiet cenowych dzięki zwiększonemu bezpieczeństwu i personalizacji w dobie dynamicznego rozwoju gigantów handlu detalicznego

2 godziny temu 52

HANGZHOU, Chiny, 26 sierpnia 2025 r. /PRNewswire/ -- W miarę jak liderzy rynku sprzedaży detalicznej, tacy jak Carrefour, Aldi i Kroger w coraz większym stopniu wprowadzają elektroniczne etykiety cenowe (ESL) jako kluczowy element swoich inteligentnych strategii sprzedażowych, przewiduje się, że globalny rynek ESL wzrośnie o 1.64 mld dolarów między rokiem 2024 a 2028, przy skumulowanej stopie wzrostu prawie 15,69% według Technavio.

W związku z coraz większą skalą wdrożeń w sklepach i w obrębie różnych sektorów, kładzie się coraz większy nacisk na niezawodność, zgodność regulacyjną i bezpieczeństwo danych w systemach ESL. Są to w coraz większym stopniu kluczowe aspekty różnicujące producentów elektronicznych etykiet cenowych.

ZKONG, znaczący globalny dostawca ESL, stawia na wysoki poziom bezpieczeństwa i możliwości adaptacji swoich rozwiązań. Spółka zdobyła także certyfikaty ISO 27001 i ISO 9001, weryfikując w ten sposób swoje możliwości w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji i zapewnienia jakości.

ZKONG posiada zautomatyzowany zakład produkcyjny o powierzchni 40,000 m2, zapewniający pełną kontrolę nad działaniami badawczo-rozwojowymi i produkcją, co pozwala utrzymać integralność łańcucha dostaw. Od strony sprzętowej każda elektroniczna etykieta cenowa posiada funkcje przeciwkradzieżowe i jest odporna na ingerencję. Usunięcie wymaga specjalnych narzędzi a urządzenia wyniesione poza wyznaczone miejsca mogą aktywować alarmy lub migające alerty, odstraszając nieupoważnione osoby.

W zakresie transmisji danych ZKONG wykorzystuje opracowany wewnętrznie protokół Bluetooth 5.1 obsługujący spersonalizowane szyfrowane wdrożenia. Każda etykieta posiada unikalny klucz a klienci mogą importować klucze bezpośrednio do systemu etykiet, aby zapobiec wewnętrznym naruszeniom i podnieść poziom bezpieczeństwa komunikacji.

Platforma chmurowa oferuje zintegrowane zarządzanie etykietami z naciskiem na bezpieczeństwo, dokładność i zgodność z przepisami. Pozwala na aktualizacje cen w czasie rzeczywistym i zastosowanie spersonalizowanych szablonów w celu zapewnienia zgodności z regionalnymi regulacjami dla sprzedaży detalicznej.

Przykładowo, australijska sieć aptek Blooms The Chemist, działająca w ramach restrykcyjnych przepisów, w tym dotyczących opieki zdrowotnej i cen, wprowadziła etykiety ESL firmy ZKONG i platformę chmurową w ramach swojej transformacji cyfrowej. Platforma wykorzystuje szyfrowanie AES-128 do transmisji i przechowywania danych, zarządzania wsadowego oraz synchronizacji wielu punktów, co pozwala spełnić standardy regulacyjne.

„Elektroniczne etykiety cenowe to oczywisty wybór na przyszłość - powiedział Stephane Bredenbac, współzałożyciel Blooms The Chemist. - Ich zastosowanie modernizuje sklepy i zapewnia dokładność - poprawiając ogólne doświadczenie klienta i zachęcając do kolejnych wizyt".

Podobnie Sushi Sushi, sieć restauracji premium z sushi mająca ponad 170 lokali w Australii, polega na personalizowanych szablonach ZKONG, aby w sposób czytelny wyświetlać informacje o alergenach zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa żywności. System w chmurze centralnie zarządza cenami i promocjami na ponad 10 tysiącach elektronicznych etykiet cenowych.

Ten nacisk na spersonalizowane rozwiązania podkreśla rosnącą potrzebę oferowania przez dostawców elektronicznych etykiet cenowych elastycznego wsparcia w zakresie zgodności i integracji. ZKONG pomógł AreaPadel.com włączyć elektroniczne etykiety cenowe w swoją platformę PrestaShop, umożliwiając zarządzanie cenami i inwentaryzację w czasie rzeczywistym. Wykorzystując technologię NFC z uwierzytelnianiem dwuskładnikowym oraz szyfrowanie od końca do końca, system zapobiega wyciekom danych i zapewnia przejrzystość cen zgodnie z hiszpańskimi przepisami.

W miarę ewolucji inteligentnego handlu detalicznego, konkurencja ze strony segmentu elektronicznych etykiet cenowych nie dotyczy już tylko aspektu efektywności - to złożony wyścig łączący w sobie kwestie bezpieczeństwa, usług i możliwości adaptacji. Wybór właściwego partnera technologicznego jest dziś jeszcze bardziej kluczowy niż kiedykolwiek.

ZKONG

ZKONG to globalny dostawca inteligentnych rozwiązań sprzedaży detalicznej i IoT, specjalizujący się w elektronicznych etykietach cenowych (ESL), inteligentnych wyświetlaczach LCD i systemach platform chmurowych.

www.zkong.com

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2757819/image.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2757905/ZKONG_Logo.jpg 

Źródło: ZKONG

Źródło informacji: PR Newswire

Przeczytaj źródło