Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. materiały prasowe
Kampania jest kontynuacją platformy komunikacyjnej “Twój czas na…” Celem kampanii jest nie tylko inspirowanie do spędzania lata z audiobookami, ale ułatwienie wejście nowym użytkownikom do świata literatury audio.
– Naszym nadrzędnym celem jest inspirowanie odbiorców do bliższego kontaktu z audio-literaturą. Wielu naszych użytkowników deklaruje, że słuchanie audiobooków w trakcie codziennych czynności uatrakcyjnia rutynę i sprawia, że zwykłe zadania stają się po prostu przyjemniejsze. Chcemy zarazić tym doświadczeniem osoby, które z różnych powodów nie rozgościły się jeszcze porządnie w naszej kategorii – mówi Klaudia Chruściel, country marketing managerka Storytel Polska.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
W centrum kampanii znajdują się dwa letnie spoty reklamowe: „Ogórkowa apokalipsa” oraz „Prosta historia”. W obu z nich poznajemy ludzi, którzy podczas wykonywania prac ogródkowych, wciągają się w słuchanie audiobooków Storytel. Młodzi bohaterowie, zafascynowani usłyszanymi historiami, zaczynają dostrzegać ich elementy wokół siebie.
Kampania realizowana jest w formacie 360° i obejmuje działania w telewizji, kinie, radiu, digitalu oraz na nośnikach OOH/DOOH.
Storytel posiada największą bibliotekę na polskim rynku audiobooków, która liczy 500 tys. pozycji z różnych gatunków literackich w języku polskim i angielskim.