Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Tomasz Rożenek, fot. materiały prasowe
Wykup menedżerski zrealizował Tomasz Rożenek, dotychczasowy dyrektor zarządzający Sportfive Poland (od 2022 roku). Przejął 100 proc. udziałów w spółce Sportfive Poland od dotychczasowego udziałowca, Sportfive Germany GmbH. W praktyce oznacza to przejście agencji w polskie, niezależne ręce, z zachowaniem ciągłości operacyjnej i zespołowej.
Tomasz Rożenek, który w agencji pełni funkcję prezesa podkreśla, że dzięki tej zmianie agencja zyskała większą niezależność operacyjną.
– Sportvalue jest niezależną agencją z polskim kapitałem. Jednocześnie utrzymuje współpracę z siecią Sporfive, szczególnie w zakresie dostępu do międzynarodowych praw marketingowych, pakietów hospitality oraz projektów międzynarodowych. Agencja nadal może oferować klientom globalny zasięg i know-how, ale działa w pełni autonomicznie – zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Rożenek.
Dodaje, że pod nową marką niezmienne pozostają wartości, kompetencje oraz najwyższe standardy działania, które od lat budują pozycję agencji na rynku marketingu sportowego.
– Nazwa Sportvalue odzwierciedla filozofię agencji: skupienie na tworzeniu wartości – dla marek, podmiotów sportowych, sportowców i fanów. „Value” odnosi się zarówno do mierzalnych efektów sponsoringu, jak i do wartości etycznych, takich jak jakość, zaangażowanie, uczciwość, odpowiedzialność i relacje. Nazwa jest jasnym komunikatem, że agencja buduje wartościowe partnerstwa – podkreśla jej właściciel i prezes.

Zespół agencji pozostaje bez zmian. Tworzu go łącznie 8 osób.
Symboliczny początek nowego rozdziału
Rebranding objął zmianę nazwy, identyfikacji wizualnej, uruchomienie nowej strony internetowej oraz zaprojektowanie nowej narracji marki. Ma to być symboliczny początek nowego rozdziału w historii agencji, która od 30 lat współtworzy rynek marketingu sportowego w Polsce – wcześniej jako UFA Sports, Sportfive i Lagardère Sports.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
– Celem rebrandingu jest stworzenie silnej, rozpoznawalnej i spójnej marki, która łączy strategiczne podejście z emocjami sportu. Wierzymy, że najlepsze partnerstwa między markami a sportem powstają wtedy, gdy za współpracą stoją wspólne wartości i realne korzyści dla wszystkich stron – mówi Tomasz Rożenek.
– Sportvalue chce nadal te wartości wzmacniać i rozwijać: z pełnym zaangażowaniem i odpowiedzialnością. Wiemy, że sport ma realną moc inspirowania pozytywnych zmian: społecznych, emocjonalnych, wizerunkowych i biznesowych. A marki, które angażują się w sport w przemyślany i odpowiedzialny sposób, mogą z naszą pomocą ten potencjał efektywnie wykorzystać. Właśnie w tym widzimy rolę agencji, która stawia na jakość, wartości i efekty partnerstw marketingowych, które realizuje – dodaje.
Zachowane prawa i umowy
Mimo zmiany właściciela i nazwy, Sportvalue zachowuje wszystkie obowiązujące umowy i projekty. Zmiana nazwy nie wpływa na dane rejestrowe, obowiązujące umowy ani lokalizację biura.
Sportvalue kontynuuje współpracę z globalną siecią Sportfive, szczególnie w zakresie partnerstw marketingowych z międzynarodowymi klubami, sportowcami i globalnymi markami sportowymi w różnych dyscyplinach sportowych, oferując jednocześnie elastyczność i szybkość działania na rynku polskim.
Agencja obecnie koncentruje się na sprawnym przeprowadzeniu procesu rebrandingu i zmian organizacyjnych, zapewniając pełne wsparcie zespołowi oraz partnerom.
- Chcemy, aby zmiana nazwy była dla partnerów odczuwalna wyłącznie jako nowa energia i jeszcze większe zaangażowanie w realizację wspólnych celów biznesowych. Razem z nimi pracujemy nad nowymi projektami sponsoringowymi oraz strategiami aktywacji, które wspierają cele marek, rozwój sponsorowanych dyscyplin i wzbogacają doświadczenia kibiców. W kolejnych etapach działalności planujemy rozwijać projekty własne o silnym IP, oparte na danych, analizie i realnym potencjale aktywacyjnym w jasno zdefiniowanych grupach docelowych marek – zapowiada Tomasz Rożenek.
W portfolio Sportvalue znajdują się projekty realizowane m.in. dla takich marek jak: Stihl, Biedronka, CCC, Plusssz, Omoda, Jaeco, Superbet, STS, Fortuna, VIVO, TCL, Wolt, BYD, Kraken, Immergas, Totalbet, Kapica, altas, Blachotrapez, Amazfit, DPD.
Agencja współpracuje z czołowymi podmiotami sportowymi, takimi jak: Ekstraklasa S.A i jej kluby, Polski Związek Piłki Nożnej, Polski Związek Narciarski, Superliga, Speedway Grand Prix w Warszawie, PDC i Poland Dart Masters. Agencja realizowała partnerstwa z wieloma postaciami ze świata sportu m.in: Aleksandrą Mirosław, Wilfredo Leonem, Jasmine Paolini, Szymonem Marciniakiem, Mariną i Wojciechem Szczęsnym.