Jak informuje w komunikacie prasowym agencja, akcja “Szkoła, Nowy Sezon”, “promuje szeroką ofertę artykułów szkolnych w najlepszej cenie. Na bazie globalnej strategii Saatchi & Saatchi zrealizowało lokalną odsłonę kampanii, w której rodzice mogą odbyć sentymentalny powrót do czasów szkolnych, kiedy to artykuły szkolne były wykorzystywane w najrozmaitszy, nie zawsze zgodny z przeznaczeniem sposób. W spocie elementy wyprawki szkolnej pokazane zostały oczami dziecka, gdzie ich rola ograniczona jest tylko wyobraźnią”.
Czytaj także: Saatchi & Saatchi z kampanią o kleszczowym zapaleniu mózgu
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Reżyserem spotów jest Maciej Dydyński. Należąca także do Publicis Groupe agencja marketingu efektywnościowego Performics odpowiada za działania Paid Social. Za produkcję odpowiada Tank Production, postprodukcję – Badi Badi, a Arena Media – planowanie i zakup TV.
Agencja Saatchi & Saatchi zajmuje się obsługą komunikacyjną Carrefour Polska od 2009 roku.