„Puls Biznesu” wygasi „Puls Firmy” w dotychczasowej formule

4 godziny temu 3
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Jak ustaliliśmy nieoficjalnie, że zespół opracowujący materiały w sekcji „Puls Firmy” zostały już powiadomiony o końcu jej działalności.

„Puls Firmy” to sekcja „Pulsu Biznesu” poświęcona tematyce bliskiej małym i średnim przedsiębiorstwom. Teksty opisują bieżące problemy oraz sukcesy sektora MŚP, nadchodzące regulacje prawne czy wyzwania w bieżącej działalności.

„PB”: Puls Firmy przejdzie transformację

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Po publikacji naszego materiału wydawca „Pulsu Binzesu” przekazał nam, że „Puls Firmy” nie zostanie wygaszony całkowicie, ale zmieni dotychczasową formułę. Jak wyjaśnia w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl redaktor naczelny gazety Marcin Goralewski: "Nie możemy trzymać się utartych formatów. Zmieniają się nasi czytelnicy, ich zainteresowania, zmieniać musimy się także my."

Format poradnikowy okazał się niewystarczający zmieniających się potrzeb czytelników, zainteresowanych oprócz sektora MŚP także maroekonomią, rozwojem osobistym, wydarzeniami światowymi - informuje nas “PB”. 

Jak przekazała nam Anna Więckowska, szefowa marketingu Bonniera, sekcja zostaje „zamieniona na reportażowe success story dotyczące właścicieli Gazel Biznesu - najbardziej dynamicznych firm w Polsce”. Przy czym, zachowany zostanie cotygodniowy newsletter, zespół będzie pracować dla głównego "grzbietu" gazety, kontynuowane będą webinary makroekonomiczne. Ponadto redakcja uruchomiła nowy podcast poświęcony rozwojowi osobistemu. 
 

W pierwszym kwartale br. przeciętna sprzedaż ogółem „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) spadła o 5,59 proc. do 12 323 egz
 

Przeczytaj źródło