Publicis Poland z kampanią Smażonych Nudli Winiary

8 godziny temu 4
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Hasło kampanii, „Mam mood na azjatycki food”, w lekki i zabawny sposób oddaje jej ideę: kiedy dopada nas ochota na coś pysznego i orientalnego, wystarczy 7 minut, by poczuć pełnię azjatyckiego smaku.

Spot reklamowy marki Winiary oparty jest na codziennych sytuacjach i spontanicznych zachciankach, w których pojawia się nieodparta chęć na azjatyckie jedzenie – i pokazuje, jak łatwo ją spełnić dzięki Smażonym Nudlom Winiary.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30” i 15”, kreacje wideo i statyki na platformach Mety, YouTube oraz TikToku. 

Reżyserem spotu jest Jerzy Dytkiewicz, produkcją zajęła się Papaya Films, postprodukcją – ORKA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OpenMind.

 

Przeczytaj źródło