Polacy ustawią się w kolejkach po darmową kawę. To nowa marka, która dopiero co weszła do Polski

5 godziny temu 4

Data utworzenia: 4 listopada 2025, 18:23.

Znacie markę Melitta? Firma ze 100-letnią tradycją (poza pyszną kawą słynie z pionierskiego papierowego filtra do kawy) weszła na polski rynek. Jej produkty można dostać już w Lidlu i Biedronce, ale ci, którzy chcą sprawdzić przed zakupem, jak smakuje — mają taką szansę. Melitta ruszyła w trasę po pięciu polskich miastach, gdzie rozdaje kawę. Najbliższa taka możliwość będzie w poniedziałek 17 listopada w Krakowie.

Producent kawy Melitta chce podbić Polskę swoimi produktami.

Na darmową kawę na przełomie października i listopada załapać się już mogli mieszkańcy Warszawy i Wrocławia. Na liście Melitta Mondays znalazły się jeszcze trzy polskie miasta. Oto daty i lokalizacje miejsc, w których bariści w godz. od 8 do 12 będą serwować darmową kawę:

  • Kraków (okolice Ronda Mogilskiego) — poniedziałek 17 listopada
  • Gdańsk (okolice Alei Grunwaldzkiej) — poniedziałek 24 listopada
  • Poznań (okolice ul. Półwiejskiej) — poniedziałek 1 grudnia

Kawonament w Żabce to hit. Jak oszczędzać na kawie każdego dnia?

Melitta rozdaje darmową kawę na ulicach polskich miast. Co to za marka?

W Niemczech znają ją wszyscy — Melitta to ponad 100 lat pasji do kawy, jakości i innowacji. Marka, która w 1908 r. zrewolucjonizowała świat, wprowadzając pierwszy papierowy filtr do kawy. Z kolei w 1962 r. marka wprowadziła na rynek pierwszą drobno mieloną kawę pakowaną próżniowo. Dziś Melitta obecna w ponad 40 krajach.

Firma trafia do Polski z nową linią "Originals" - zdobioną przez portret założycielki firmy Melitty Bentz.

Na polski rynek przygotowano cztery rodzaje kaw ziarnistych oraz trzy warianty mielone:

  • Originals Crema: zrównoważona, łagodna, z delikatną nutą nugatu (dostępna w postaci całych ziaren)
  • Originals Platinum: pełny smak z charakterem, z nutami prażonych orzechów i owocowym akcentem (sprzedawana w postaci całych ziaren oraz w wersji mielonej)
  • Originals Intense: intensywny, bogaty smak z nutą gorzkiej czekolady — dla lubiących mocniejsze doznania (dwie wersje: całe ziarna lub mielona)
  • Espresso Originals: mocna, aksamitna, z nutami przypraw i czekolady — obowiązkowa dla miłośników espresso (dostępna w postaci całych ziaren).
  • Originals Arabica: 100 proc. ziaren arabiki, zrównoważona i czekoladowa. Dostępna w postaci kawy mielonej.

Fatalne wieści dla kawoszy. Ekspert ujawnia, co stanie się z cenami

Kiedy najlepiej pić kawę: rano czy po południu? Ekspertka uderza w popularną teorię

/3

Producent kawy Melitta chce podbić Polskę swoimi produktami.

/3

Polacy mogą jej spróbować podczas specjalnych wydarzeń w pięciu dużych miastach.

/3

Kawę Melitta możemy kupić w Biedronce i Lidlu.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.

Newsletter

Najlepsze teksty z Faktu! Bądź na bieżąco z informacjami ze świata i Polski

Zapisz się

Masz ciekawy temat? Napisz do nas list!

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem? Masz ciekawy temat? Napisz do nas!

Napisz list do redakcji

Przeczytaj źródło