Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Celem kampanii jest nie tylko komunikacja funkcji nowej linii głośników, ale przede wszystkim opowieść o pokoleniu, które szuka autentycznego kontaktu – nie lajków. O muzyce, która nie gra w tle, lecz prowadzi do emocji, wspólnoty, wolności i bycia sobą.
– „Festiwal jest w Tobie” to ukłon w stronę tych, którzy szukają prawdziwego kontaktu i doskonałego dźwięku – poza siecią pozorów i cyfrowym szumem. To zaproszenie do wspólnoty, w której możesz być sobą – mówi Radosław Pietrzkiewicz, marketing communication head w polskim oddziale Sony Europe B.V.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Jednym z filarów kampanii są (spot) działania digitalowe na TikToku i YouTube. Równolegle wystartował kreatywny konkurs, w którym każdy może zaprojektować własny plakat festiwalu generowany za pomocą AI.
Za koncepcję i realizację kampanii oraz stworzenie platformy www.festiwalwtobie.pl, odpowiada konsorcjum agencji: JU: (Digitree Group), Neon Shake i Euvic Digital (Euvic Performance). Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Sales Intelligence. Kampania potrwa do 4 sierpnia 2025 r.