Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. screen Fb
– Będą to prawdziwe „human story” – poruszające, autentyczne i inspirujące. Joanna Racewicz odsłoni nieznane dotąd oblicze znanych osób, zbliży widzów do ich emocji i pozwoli spojrzeć na świat show-biznesu z zupełnie innej perspektywy – pełnej empatii i zrozumienia – mówi Wirtualnemedia.pl Agata Rokita, PR managerka w Burda Media Polska.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
– Joanna Racewicz to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych dziennikarek w Polsce – profesjonalna, charyzmatyczna i niezwykle empatyczna. Do nowego formatu na Party.pl szukaliśmy osoby, która nie tylko przyciągnie uwagę widzów, ale też zapewni wysoki poziom merytoryczny i autentyczność. Joanna ma dar zadawania właściwych pytań i budowania atmosfery zaufania, dzięki której rozmówcy czują się swobodnie i otwarcie dzielą swoimi historiami – dodaje.
Pod koniec 2022 r. Racewicz nie przedłużono umowy z Polskim Radiem. Po trzech latach dziennikarka zniknęła z anteny Jedynki. Od stycznia 2020 r. prowadziła tam niektóre wydania przedpołudniowego pasma "Cztery pory roku".