- Moi faworyci pochodzą z pięciu klas: miejskich aut, miejskich SUV-ów, kompaktowych kombi, kompaktowych SUV-ów i samochodów premium
- Najstarszy z modeli debiutował w 2018 r., najnowszy właśnie trafia do Polski. Oba noszą to samo logo
- Budżet 150 tys. zł mocno ogranicza wybór wśród modeli prestiżowych marek, ale znalazłem bardzo ciekawą propozycję
Zasady są proste. 150 tys. zł kontra oferty pięciu niemieckich marek. Biorę pod uwagę wyłącznie kwoty cennikowe. Jeśli model kosztuje powyżej 150 tys. zł, ale gdzieś w Polsce jakiś dealer w ramach jednostkowej promocji sprzeda go już za 140 tys. zł, to taki samochód i tak nie jest brany przeze mnie pod uwagę.
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoŻeby było urozmaicenie, polecam modele z pięciu różnych segmentów. Ceny zbierałem 2 października 2025 r., a auta ze zdjęć nie zawsze przedstawiają polecane wersje. Proste? To startujemy.
Przeczytaj także: Jakie trzyletnie auto do 100 tys. zł kupić? Oto pięć propozycji z pięciu segmentów







English (US) ·
Polish (PL) ·