Ile warte jest dla ciebie konto na Instagramie, Facebooku czy TikToku? W cyfrowej gospodarce, w której wiele usług jest darmowych, przypisanie im wartości pieniężnej staje się wyzwaniem. Jak zmierzyć coś, co nie ma ceny, ale pochłania nasz czas i uwagę? I co mówi o nas to, że jesteśmy gotowi płacić – lub żądać zapłaty – za porzucenie tych platform?
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Lucas Van Der Velde
Ekonomista GRAPE. Adiunkt w Szkole Głównej Handlowej. Wyróżniony stypendium dla wybitnych młodych naukowców. Odbył staż naukowy w UC Berkeley (USA) w ramach programu im. Bekkera (2019/2020). Jego zainteresowania badawcze skupiają się na nierównościach na rynku pracy, w szczególności tych ze względu na płeć oraz wpływie automatyzacji na pracowników i ich rodziny. Członek Rady Programowej fundacji Share The Care. Współpracował również z Center for Migration and Research.
Zobacz
Popularne Zobacz również Najnowsze
Przejdź do strony głównej

2 tygodni temu
22





English (US) ·
Polish (PL) ·