Drastyczne sposoby na przerwanie ciągu reform edukacji [KOMENTARZ]

18 godziny temu 6
Minister edukacji Barbara Nowacka (C) i sekretarz stanu w MEN Henryk Kiepura. Warszawa, 11.12.2025. PAP/Piotr Nowak Minister edukacji Barbara Nowacka (C) i sekretarz stanu w MEN Henryk Kiepura. Warszawa, 11.12.2025. PAP/Piotr Nowak / PAP / Piotr Nowak

Rodzice dwójki dzieci procesują się ze Skarbem Państwa o wypłacenie 2 mln zł odszkodowania za skutki reformy wygaszenia gimnazjów. Jeśli taka sytuacja miałaby miejsce w USA, wygraną mieliby w kieszeni. Ale jesteśmy w Polsce, gdzie dzieci, ryby i rodzice głosu nie mają w sprawie reform. A te mnożą się jak grzyby po deszczu.

Niemal przy każdej rozmowie ze Sławomirem Broniarzem, prezesem Związku Nauczycielstwa Polskiego, słyszę odwołanie do śp. ministra Mirosława Handkego, który gimnazja wprowadził. Prezes ZNP był przeciwny tamtej reformie, a później też był przeciw likwidacji gimnazjów. Jest w tym jednak sens, bo ciągłe reformy i próba zaistnienia na kartach historii przez kolejnych ministrów są silniejsze niż dobro uczniów, nie mówiąc o stresie rodziców.

Czego to nie było? Hallówki, godziny karciane, mundurki, gimnazja, sześciolatki, prace domowe...

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

logo Artur Radwan

Zapisz się na newsletter

Otrzymuj codziennie rzetelne informacje o zmianach w prawie i podatkach oraz aktualności istotne dla przedsiębiorców.

Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich

Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.

success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Zobacz

Popularne Zobacz również Najnowsze

image for background

logo www.GazetaPrawna.pl

Przejdź do strony głównej

Przeczytaj źródło