Dobra Kaloria rusza z drugą odsłoną kampanii „Aaaeee Doobweee!"

7 godziny temu 1
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Dobra Kaloria specjalizuje się w produkcji naturalnych przekąsek oraz roślinnych zamienników mięsa. Obecna kampania ma na celu wsparcie linii zdrowych przekąsek. Wpisuje się w nową platformę komunikacyjną marki - Aaaeee Doobweee! Zrozumiesz, jak spróbujesz” - przygotowaną we współpracy z agencją Chapter1.

Kampania potrwa do połowy sierpnia. Działania będą prowadzone m.in. na platformach: YouTube, Facebook, Instagram, jak również w serwisach streamingowych takich jak np. TVP VOD, Polsat Box Go, Player i SkyShowtime

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Główną rolę w tej części kampanii odgrywa nowy spot. Podstawowy jej cel to zwiększenie rozpoznawalności oraz budowanie wizerunku marki, jak również zachęcenie konsumentów do zakupu zdrowych przekąsek Dobrej Kalorii. 

Zaplanowano również obecność foodtrucka Dobrej Kalorii (podobnie jak w poprzednich latach) na eventach i festiwalach takich jak m.in. Antidotum Airshow Leszno, Męskie Granie, Open’er Festival, Jarocin Festiwal, Off Festival.

 

Przeczytaj źródło