Cannes Lions: Srebrny Lew i kolejna nominacja dla McCann Poland i Mastercard

6 godziny temu 1
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

McCann Poland i Mastercard zdobyły Lwa  w kategorii Direct Lions: Large-Scale Media za projekt, który w nowatorski sposób wykorzystuje technologię do wzmacniania zaangażowania obywatelskiego. „Public Money ATM” przekształca znane wszystkim bankomaty w łatwe w obsłudze punkty do głosowania na projekty z budżetu obywatelskiego

Rozwiązanie wdrożono w Ełku w 2024 roku. Dzięki intuicyjnemu mechanizmowi – głosowaniu kartą i kilkoma kliknięciami – niemal co trzeci głos został oddany właśnie za pośrednictwem bankomatu. Projekt spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem społecznym i już teraz zaplanowana jest jego ekspansja na kolejne miasta w Polsce. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dodatkowo kampania „Inclusive by Design” otrzymała kolejną nominację – tym razem w kategorii Sustainable Development Goals – co wzmacnia obecność McCann Poland i Mastercard w tegorocznej edycji festiwalu. 

McCann Poland i Mastercard walczą w Cannes

Dotychczas McCann Poland i Mastercard mają na koncie łącznie osiem nominacji – trzy dla „Inclusive by Design” oraz pięć dla kampanii „Public Money ATM” – z których jedna już zdobyła Srebrnego Lwa.

Wśród nominowanych do tegorocznych canneńskich Lwów jest też inna polska agencja - DDB Warszawa. Jej aktywacja „Zima nabiera kolorów z Burgerem Drwala" dla McDonald’s Polska, promująca sezonową ofertę Burger Drwala ma na koncie 13 nominacji i 3 Lwy: Srebrnego i dwa Brązowe. 

Przeczytaj źródło