Biedronka szykuje nową promocję z “Gangiem”. Jakie maskotki w tym roku?

1 tydzień temu 12
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Właściciel Biedronki pod koniec maja br. zarejestrowała w Urzędzie Patentowym trzy znaki towarowe: Gang Moneciaków, Gang Spożywczaków i Gang Biedroniaków. 

Znaki te zostały sklasyfikowane w takich kategoriach, jak m.in.: muzyka, filmy, gry, książki, materiały drukowane, zabawki, maskotki, usługi reklamowe, marketingowe i promocyjne, wydawanie kart przedpłaconych i bonów oraz organizowanie gier i konkursów, prowadzenie konkursów w internecie. 

Firma podobne działania podejmowała w latach ubiegłych: w maju rejestrowała znaki towarowe pod nazwą “Gang”, by pod koniec sierpnia ruszyć ze swoją cykliczną, coroczną akcją promocyjną. 

W 2024 r. spośród trzech zarejestrowanych znaków (Gang Fantastyczniaków, Gang Planeciaków i Gang Produkciaków) wybrała ten ostatni: Gang Produkciaków.

W ramach akcji przez kilka tygodni klienci sieci sklepów Biedronka zbierali naklejki przyznawane za określone wydatki na zakupy. Po uzbieraniu określonej ich liczby mogli je wymieniać na książkę lub maskotki. 

W ub.r. było to 17 maskotek z różnych kategorii produktowych: Malina Malwina, Groszek Grześ i Grażynka, Ziemniak Ziemowit, Parówki Pamelki, Serek Sławek, Pieróg Patryk, Frytki Filomenki, Lód Lucek, Lód Lila, Mufinka Marylka, Szampon Szymek, Pasta Pola, Papier Pakosław, Czekolada Celinka, Sok Sebek, Wkrętarka Wiki i Apka Biedronka. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Gang - jak to działa?

W ramach akcji jedną naklejkę otrzymywano za każde 69 zł wydane jednorazowo na zakupy w Biedronce. Po jednej kolejnej naklejce klient dostawał, jeśli w takich zakupach były owoce lub warzywa, produkty z oferty specjalnej (wskazane w gazetkach promocyjnych i oznaczone znakiem „Kup i zyskaj extra naklejki”), klient zarejestrował zakup kartą Moja Biedronka lub aplikacją mobilną Biedronki, klient rozwiązał quiz w aplikacji mobilnej Biedronki. Naklejki można było zbierać na kartach dostępnych w sklepach Biedronka lub aplikacji mobilnej sieci.

Maskotki z członkami Gangu Produkciaków w regularnej sprzedaży w sklepach Biedronka były w cenie 49,99 zł. Każdy uczestnik akcji dostawał maskotkę za 60 naklejek albo za 30 naklejek i 24,99 zł. Natomiast książka o przygodach „Gangu Produkciaków” była dostępna za 15 naklejek. Można było też ją kupić za 14,99 zł. W ramach akcji wydano trzy części książki.

Maskotki w Biedronce od 9 lat 

Po pięciu tygodniach trwania akcji Gang Produkciaków, we wrześniu ub.r. Biedronka chwaliła się, że rozdała blisko 800 tys. maskotek - jej bohaterów. Największym powodzeniem wśród nich cieszył się papier Pakosław.

Sieć sklepów Biedronka prowadzi akcje lojalnością pod nazwą Gang…. od 2016 roku. W poprzednich latach były to m.in. Gang Świeżaków, Gang Słodziaków, Gang Swojaków, Gang Fajniaków, Gang Bystrzaków.  

W 2023 roku akcja prowadzona była pod nazwą Gang Mocniaków. Klienci w jej ramach mogli odbierać maskotki w kształcie parówki, oranżady, jajka czy rogalika. By odebrać maskotkę, trzeba było zebrać 60 naklejek.

Przeczytaj źródło