Zmiany w marketingu Sokołowa. Łukasz Kaszuba nowym Dyrektorem Marketingu

5 godziny temu 1
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Redakcja04.07.2025 (9:25)

Z początkiem lipca do zespołu Sokołów S.A. dołączył Łukasz Kaszuba, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Doświadczony menedżer będzie odpowiadał za dalszy rozwój marki, zwiększanie jej rozpoznawalności oraz poszerzanie bazy konsumentów.

Zmiany w marketingu Sokołowa. Łukasz Kaszuba nowym Dyrektorem Marketingu

Kaszuba związany był wcześniej m.in. z Milką (Kraft Foods/Mondelez) oraz marką Jacobs (Jacobs Douwe Egberts). Przez 7 lat kierował marketingiem w spółce Animex, rozwijając takie brandy jak Berlinki, Morliny czy Krakus.

Teraz jego ambicją jest nadanie nowej dynamiki marce Sokołów. Jak zapowiada:

- Będziemy łamać kluczowe bariery, by powiększać bazę konsumentów marki Sokołów. Wierzę w podejście Byrona Sharpa - stawiam na dostępność mentalną, fizyczną i portfolio. Wspólnie z zespołem sprzedaży, R&D i operacjami zrobimy z Sokołowa jeszcze silniejszą markę - podkreśla Łukasz Kaszuba.

Tego samego dnia Cezary Jasiński, dotychczasowy Senior Dyrektor Biura Marketingu Sokołów S.A., objął stanowisko Wiceprezesa ds. Marketingu w spółce Sokołów-Net. Jego zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie strategii dla nowego formatu sklepów własnych marki.

Maciej Częścik, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu, podkreśla: Dołączenie Łukasza do zespołu to duże wzmocnienie. Liczymy na świeże spojrzenie i nowe rozwiązania, które zyskają uznanie konsumentów.

Informacja prasowa

Przeczytaj źródło