Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Redakcja04.07.2025 (9:25)
Z początkiem lipca do zespołu Sokołów S.A. dołączył Łukasz Kaszuba, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Doświadczony menedżer będzie odpowiadał za dalszy rozwój marki, zwiększanie jej rozpoznawalności oraz poszerzanie bazy konsumentów.
Kaszuba związany był wcześniej m.in. z Milką (Kraft Foods/Mondelez) oraz marką Jacobs (Jacobs Douwe Egberts). Przez 7 lat kierował marketingiem w spółce Animex, rozwijając takie brandy jak Berlinki, Morliny czy Krakus.
Teraz jego ambicją jest nadanie nowej dynamiki marce Sokołów. Jak zapowiada:
- Będziemy łamać kluczowe bariery, by powiększać bazę konsumentów marki Sokołów. Wierzę w podejście Byrona Sharpa - stawiam na dostępność mentalną, fizyczną i portfolio. Wspólnie z zespołem sprzedaży, R&D i operacjami zrobimy z Sokołowa jeszcze silniejszą markę - podkreśla Łukasz Kaszuba.
Tego samego dnia Cezary Jasiński, dotychczasowy Senior Dyrektor Biura Marketingu Sokołów S.A., objął stanowisko Wiceprezesa ds. Marketingu w spółce Sokołów-Net. Jego zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie strategii dla nowego formatu sklepów własnych marki.
Maciej Częścik, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu, podkreśla: Dołączenie Łukasza do zespołu to duże wzmocnienie. Liczymy na świeże spojrzenie i nowe rozwiązania, które zyskają uznanie konsumentów.
Informacja prasowa