Zmiany w Komitecie Sterującym Projekt "Wdrożenie centralnej elektronicznej rejestracji"

4 dni temu 13

Ważna zmiana w Komitecie Sterującym

1 grudnia opublikowano w Dzienniku Urzędowym MZ nowelizacja zarządzenia w sprawie powołania Komitetu Sterującego Projektu „Wdrożenie centralnej elektronicznej rejestracji”.

Treść nowelizacji:

§ 1. W zarządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 15 listopada 2024 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego Projektu „Wdrożenie centralnej elektronicznej rejestracji” (Dz. Urz. Min. Zdrow. poz. 113 oraz z 2025 r. poz. 56) w § 2 w ust. 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:

„1)  Przewodniczący Komitetu – sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w Ministerstwie Zdrowia”.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Wspomniane gremium jest organem pomocniczym ministra zdrowia i zostało powołane w listopadzie ubiegłego roku.

Do zadań Komitetu należy zarządzanie Projektem oraz nadzór nad realizacją Projektu, w szczególności:

  1. monitorowanie realizacji Projektu;
  2. dostarczanie wytycznych dla Projektu;
  3. weryfikowanie zgodności Projektu z przyjętymi celami i harmonogramem oraz utrzymaniem zakresu i kosztów realizacji Projektu;
  4. zatwierdzanie dokumentacji zarządczej;
  5. zatwierdzanie planów nadzwyczajnych w przypadku przewidywanego przekroczenia harmonogramu, zakresu, kosztów realizacji Projektu lub innych warunków określonych dla realizacji Projektu;
  6. podejmowanie decyzji w zakresie reakcji na przekazane ryzyka i zagadnienia;
  7. nadzorowanie dostarczenia produktów Projektu;
  8. zatwierdzenie raportu końcowego i udzielenie zgody na zamknięcie Projektu.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.

Przeczytaj źródło