Kinga Maliszewska awansowała na stanowisko investment director. Dotychczas rozwijała zespół TV delivery dostarczając dla klientów agencji kampanie najwyższej jakości. W nowej roli będzie łączyć dotychczasowe obowiązki związane z zarządzaniem zespołem zakupowym TV wraz z rozwijaniem potencjału drzemiącego w rozwijającym się nowoczesnym ekosystemie produktów telewizyjnych.
Magdalena Mussmann objęła nowo utworzoną funkcję offline retail media director. Jej zadaniem będzie budowanie oferty, negocjacje warunków, rozwijanie ekspertyzy oraz aktywizacja klientów w obszarze offline retail media – segmencie, który obecnie intensywnie się rozwija.
Do zespołu Amplifi dołączył również Piotr Wieremiejczuk, który pełni funkcję investment manager offline non-TV. Jest odpowiedzialny za negocjacje oraz współpracę z partnerami mediowymi w kanałach offline.
Wieremiejczuk ma ponad 8-letnie doświadczenie w agencyjnej części branży mediowej. Wcześniej związany był z Publicis Media i Group One, gdzie odpowiadał za obszar offline non-TV w działach tradingu. Pracował dla takich klientów jak Blik, Credit Agricole, Disney, GSK, Grupa CCC, Kompania Piwowarska, Orange, TVP czy Żabka.