Michał Łojewski był projektantem, strategiem i projektantem mody z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym, wielokrotnie docenianym za swoje osiągnięcia. Urodził się w Warszawie w 1974 roku, a dzieciństwo spędził w Tokio.
W 2001 roku współzałożył agencję brandingową White Cat Studio, gdzie pełnił rolę dyrektora kreatywnego i projektanta.
Był autorem identyfikacji wizualnych dla czołowych polskich marek, takich jak PZU, PKO Bank Polski, Netia, Alior Bank i wielu innych.
W 2022 roku opuścił White Cat Studio, aby podjąć nowe artystyczne wyzwania.
W 2006 roku objął stanowisko dyrektora kreatywnego prestiżowego magazynu "FUTU", łamiąc ówczesne standardy wydawnicze. W 2008 roku przeprojektował layout magazynu "Podróże".
W 2010 roku założył markę UEG, gdzie pełnił rolę projektanta. Ubrania UEG nosili znani artyści, w tym The Weekend, Jaden Smith, Kendrik Lamar, ASAP FERG, Big Sean i wielu innych.
W 2016 roku stworzył globalną kolekcję we współpracy z marką PUMA.
Michał Łojewski był współzałożycielem Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) oraz Klubu Brand Design (KBD).
W tym roku jury konkursu reklamy KTR uhonorowało Michała Łojewskiego tytułem Hall of Fame dla najwybitniejszych przedstawicieli branży kreatywnej. Wyróżnienie miał odebrać wspólnie z Maciejem Kowalczukiem i Bartłomiejem Ignaciukiem.
"Z głębokim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o nagłej śmierci Michała Łojewskiego. Jego talent, wrażliwość i wyjątkowa wyobraźnia na zawsze pozostaną inspiracją dla całego środowiska kreatywnego. Składamy szczere kondolencje rodzinie i najbliższym" - napisano w oświadczeniu KTR.