ZaufaneKliniki.pl znikają z rynku

2 dni temu 6

Fot. PAP / P. Werewka

Fot. PAP / P. Werewka

Na rynku rezerwacji wizyt w prywatnych placówkach medycznych robi się coraz ciaśniej. ZaufaneKliniki.pl, serwis, z którego przez lata korzystały setki tysięcy pacjentów i ponad 200 placówek medycznych, został przejęty przez Kliniki.pl i właśnie oficjalnie zamknięty.

Ruch z przejętego serwisu został przekierowany na Kliniki.pl - jeden z największych marketplace’ów medycznych w Polsce. Platforma współpracuje dziś z ponad 700 placówkami, w tym z największymi sieciami prywatnej opieki zdrowotnej: LUX MED, Medicover, Enel-Med czy PZU Zdrowie, a także z setkami mniejszych, niezależnych klinik.

„To jasny sygnał dla rynku - silni umacniają swoje pozycje, a mniejsi gracze stopniowo tracą udział w rynku. Kliniki.pl nie ukrywają, że to element ofensywnej strategii rynkowej. Nie kupujemy marek po to, by je utrzymywać. Kupujemy po to, by się rozwijać i zagarniać rynek. To decyzja czysto strategiczna” - mówi Marcin Fiedziukiewicz, prezes Kliniki.pl.

Kliniki.pl rozwijają model skoncentrowany na placówkach medycznych i jakości całego procesu leczenia - od konsultacji po zabieg - odpowiadając na trend rosnącego znaczenia kompleksowej opieki.

Rynek ochrony zdrowia nie znosi próżni. Gdyby miał zostać tylko jeden podmiot, kształt rynku i tempo zmian przestałyby zależeć od pacjentów i placówek, a zaczęły od decyzji jednego gracza. W tym kontekście fakt, że na rynku pozostaje silna alternatywa z polskim kapitałem, jak Kliniki.pl, stanowi potrzebną przeciwwagę - nie z powodów emocjonalnych, lecz w imię rynkowej równowagi i zdrowej konkurencji.

Kontakt dla mediów

Agnieszka Kędzierska-Strzępka

kierownik marketingu i eventów, Kliniki.pl
e-mail: a.kedzierska@kliniki.pl

Źródło informacji: Kliniki.pl
 

Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 27.10.2025, 09:30
Źródło informacji Kliniki.pl
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Przeczytaj źródło