In-Pulse to narzędzie, które łączy różne obszary działań marketingowych – od business consultingu, przez badania konsumenckie, analitykę, aż po testowanie konceptów i produktów oraz retail media.
Jego kluczowym wyróżnikiem jest oparcie na realnych zachowaniach zakupowych polskich konsumentów, a nie jedynie deklaratywnych badaniach. Dzięki temu marketerzy mogą podejmować trafniejsze decyzje i szybciej reagować na zmieniające się preferencje konsumentów.
– Polska jest dla Stagwell bardzo ważnym rynkiem, i to nie tylko z perspektywy lokalnej, ale i całego regionu CEE. Polski rynek jest dla nas centralą, jeśli chodzi o usługi digital commerce i to tu pozyskaliśmy niezwykle mocnego partnera – Żabkę. Jestem pewien, że wspólne przedsięwzięcie, którego osią jest nowatorskie spojrzenie na polskiego konsumenta i realne wsłuchanie się w jego głos, stanowi rewolucję w skali całego rynku – podkreśla James Townsend, CEO Stagwell EMEA i Global CEO Stagwell BP.
Mocne fundamenty: globalna technologia i lokalna skala
– Rozwój technologiczny jest jednym z naszych priorytetów. Współpraca ze Stagwell może nam w tym pomóc w zakresie wdrażania rozwiązań, które pozwolą jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów – dodaje Paweł Grabowski, head of digital B2B w Żabka Future.
In-Pulse ma na celu dostarczanie firmom precyzyjnych insightów konsumenckich oraz umożliwienie przeprowadzania skutecznych kampanii opartych na aktualnych danych o aktywności zakupowej. Dzięki zastosowaniu AI i nowoczesnych metod analitycznych, marki mogą lepiej rozumieć swoje grupy docelowe, diagnozować skuteczność działań marketingowych i optymalizować koszty dotarcia do klientów.
Projekt może wesprzeć nie tylko branżę FMCG, ale również sektory non-FMCG.
Ambicją twórców In-Pulse jest uczynienie z Polski ważnego punktu na światowej mapie innowacji marketingowych, gdzie lokalne dane i globalna technologia spotykają się, by tworzyć nową jakość w komunikacji z konsumentem.