Organizator wyjazdu, który naraził jego uczestników na niepotrzebny stres, musi wypłacić im zadośćuczynienie. Jego wysokość powinna być stosowna do doznanej krzywdy, nie może jednak stanowić nieuzasadnionej represji w stosunku do pozwanej firmy. Takie wnioski płyną z lektury uzasadnienia orzeczenia Sądu Rejonowego w Koninie.
Małżeństwo z dwoma wnuczkami brało udział w zorganizowanej wycieczce na Maltę. Podczas pobytu kobieta została poinformowana, że transport na lotnisko będzie oczekiwał o godz. 5:50 pod hotelem. Wylot zaplanowany był na godz. 9:50.
Rodzina czekała na transport od godz. 5:30. Jednak autobus nie przyjechał o umówionej porze, a rezydentka nie odbierała telefonu ani nie odpowiadała na maile i SMS. Na lotnisko rodzina dojechała taksówką, za którą zapłaciła 28 euro. Na lot wycieczkowicze zdążyli w ostatniej chwili. Jak się później okazało, ich transport na lotnisko odjechał przed umówioną godziną.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Zobacz
Popularne Zobacz również Najnowsze
Przejdź do strony głównej

5 dni temu
5




English (US) ·
Polish (PL) ·