YOC Poland i Justtag Group poszerzają zakres współpracy

5 godziny temu 1
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

YOC Poland i Justtag Group współpracują ze sobą od kilku lat, realizując wspólne projekty w oparciu o stworzony przez Justtag innowacyjny system identyfikacji JustID.

Obecnie, na nowym etapie współpracy, następuje jej znaczące poszerzenie – o działania z identyfikatorami JustID opartymi na first party data. 

– Kilkuletnia współpraca YOC Poland i Justtag przynosi kolejne innowacyjne rozwiązania wspierające reklamodawców i wydawców. Do tej pory we współpracy z Justtag dostarczaliśmy reklamodawcom rozwiązania oparte na cookies i danych third party, a od teraz współpracujący z nami reklamodawcy będą mogli w swoich kampaniach wykorzystywać dane first party, dostarczane przez Justtag. Integracja danych first party to jest coś co mocno wyróżnia nas w tym momencie na polskim rynku – mówi Wojciech Nowański, managing director YOC Poland.

Dodaje, że tworzenie segmentów odbiorców w oparciu o identyfikatory i dane first party data znacznie zwiększy efektywność i możliwości kampanii, np. umożliwiając korzystanie z różnych przeglądarek, w tym m.in. Safari, będącej częścią platformy Apple, ale przede wszystkim pozwalając bardziej precyzyjnie docierać do grup celowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Skala i precyzja dotarcia

- Dzięki unikalnemu połączeniu danych online i offline, opartych na zgodach i identyfikatorze JustID, oferujemy reklamodawcom skalę i precyzję, jakiej nie zapewnia dziś żaden inny podmiot na polskim rynku - podkreśla Tomasz Machała, CEO Justtag Group. - To przewaga, która realnie przekłada się na skuteczność targetowania, mierzenie efektów kampanii i maksymalizację zwrotu z inwestycji. Cieszymy się, że YOC jest partnerem, który doskonale rozumie istotność danych 1st party i dzięki naszemu partnerstwu posiadamy jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie ofert, która jest zgodna z regulacjami.

YOC Poland i Justtag Group rozpoczęły wspólne działania w 2021 roku od integracji danych z platformą transakcyjną YOC – VIS.X (Supply-Side Platform, SSP) oraz wprowadzenia na rynek dedykowanego raportu Drive2Store, analizującego konwersję konsumentów online do offline. 

W 2023 roku współpraca została rozszerzona o kolejne analizy kampanii i użytkowników (m.in. Persona X-Ray – w ramach prowadzonych kampanii są realizowane badania pogłębiające wiedzę o grupach docelowych) oraz customizowane segmenty retargetingowe (Justtag prowadzi badania użytkowników, którzy weszli w interakcję z kampaniami YOC, co pozwala na tworzenie unikalnych segmentów o zbliżonym profilu behawioralnym i w efekcie zwiększenie efektywności w kolejnych kampaniach prowadzonych przez YOC).

Przeczytaj źródło