Xbox Polska rusza z kampanią „Miejsce do Grania”

11 godziny temu 2
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. Instagram fot. Instagram

Celem kampanii jest zaprezentowanie mobilności Xbox Game Pass oraz naturalne dotarcie do młodych dorosłych, którzy spędzają lato aktywnie, ale nie chcą rezygnować z ulubionych gier.

W ramach kampanii, wspólnie z Asus Rog Polska i fotografem Krzysztofem Adamkiem, został zrealizowany materiał wideo, w którym pokazuje on możliwości platformy Xbox Game Pass Ultimate i dostępność gier na różnych urządzeniach. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Prowadzone są także działania w kanałach social media Xbox Polska oraz aktywności z influencerami, promujące przekaz kampanii o nieskończonych możliwościach rozgrywki poza domem.

Kampania oparta na aktywacji outdoorowej i social mediach ma charakter angażujący – gracze są zapraszani do dzielenia się swoimi ulubionymi miejscami do grania na Instagramie pod hashtagiem #MiejsceDoGrania. Liczy się dowolność i kreatywność, bo platforma Xbox Game Pass Ultimate dostępna jest na laptopach, telefonach, PC i handheldach. Użytkownicy mogą korzystać z biblioteki gier dosłownie wszędzie.

Kolejnym etapem kampanii jest współpraca z siecią Komputronik. 

Za koordynację działań w ramach kampanii „Miejsce do Grania” odpowiada agencja monday group. 

Przeczytaj źródło