Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. Instagram
Celem kampanii jest zaprezentowanie mobilności Xbox Game Pass oraz naturalne dotarcie do młodych dorosłych, którzy spędzają lato aktywnie, ale nie chcą rezygnować z ulubionych gier.
W ramach kampanii, wspólnie z Asus Rog Polska i fotografem Krzysztofem Adamkiem, został zrealizowany materiał wideo, w którym pokazuje on możliwości platformy Xbox Game Pass Ultimate i dostępność gier na różnych urządzeniach.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Prowadzone są także działania w kanałach social media Xbox Polska oraz aktywności z influencerami, promujące przekaz kampanii o nieskończonych możliwościach rozgrywki poza domem.
Kampania oparta na aktywacji outdoorowej i social mediach ma charakter angażujący – gracze są zapraszani do dzielenia się swoimi ulubionymi miejscami do grania na Instagramie pod hashtagiem #MiejsceDoGrania. Liczy się dowolność i kreatywność, bo platforma Xbox Game Pass Ultimate dostępna jest na laptopach, telefonach, PC i handheldach. Użytkownicy mogą korzystać z biblioteki gier dosłownie wszędzie.
Kolejnym etapem kampanii jest współpraca z siecią Komputronik.
Za koordynację działań w ramach kampanii „Miejsce do Grania” odpowiada agencja monday group.