Wystartował odświeżony Ckm.pl. Chce promować początkujących influencerów

5 godziny temu 1
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. screen www fot. screen www

–  Przez kilka lat, kiedy Marquard Media Polska było w stanie upadłości, serwis Ckm.pl był w stanie ‘hibernacji’. Wraz z przejęciem tytułów przez New Media Wave przez nowych właścicieli zrodził się pomysł, żeby serwis, który nadal ma swoją markę i siłę, zyskał nową formułę – w kontekście nowych czasów i aktualnych potrzeb mężczyzn – mówił kilka tygodni temu dla Wirtualnemedia.pl Ireneusz Różański, nowy redaktor naczelny Ckm.pl, który pracował w spółce Marquard Media Polska (poprzednik New Media Wave) w latach 2006-2019.

                

               fot. serwis ckm.pl przez rebrandingiem; screen www

Różański przyznawał, że decyzja o inwestycji w ckm.pl jest podyktowana analizą runku, z której wynika, że serwisów skierowanych stricte do mężczyzn właściwie nie ma. – Magazyny skierowane do mężczyzn były kiedyś powiązane z tytułami prasowymi, które poupadały, więc właściwie nie ma aktualnie tytułów lifestylowych skierowanych do mężczyzn – wyjaśniał.

Dodawał, że najważniejszym celem redakcji jest przedstawienie nowej formuły CKM ze świeżym spojrzeniem na męski lifestyle. Co istotne, redakcja nie planuje rozbieranych sesji, jak to miało miejsce w drukowanym CKM-ie

W poniedziałek serwis ruszył w nowej wersji. Strona składa sie z działów: Lifestyle, Felietony, Moto, Sport, Tech, Związki, Dziewczyny oraz Influstarter.  

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

                    fot. Screen www

– Zawartość serwisu to wciąż męski lifestyle z kategoriami, w których każdy użytkownik intuicyjnie będzie mógł się poruszać. Stworzyliśmy nowoczesny serwis z kilkoma nowymi atrakcjami – jakimi niewątpliwie są materiały naszych uznanych felietonistów oraz kategoria influstarter – mówi Wirtualnemedia.pl Różański.

Nowością jest zakładka Influstarter, która – jak czytamy – ma być “trampoliną do świata influencerów”.  – Marzysz o rozpoczęciu przygody jako influencer? Tworzysz kreatywne rolki na Instagramie, TikToku lub Facebooku, ale brakuje Ci przestrzeni, by naprawdę się wybić? INFLUSTARTER to nowa kategoria na CKM.PL, która powstała właśnie z myślą o Tobie – czytamy w zakładce.  

                fot. Screen www

Serwis zachęca twórców internetowych do założenia konta na ckm.pl. Zarejestrowani twórcy będą mogli brać udział w akcjach i konkursach, co ma być szansą na pierwsze komercyjne projekty lub po prostu na promocję w mediach CKM. Najlepsi mają być promowani w serwisie ckm.pl, jego socialach oraz w innych serwisach New Media Wave (Kozaczek, Papliot, Zeberka).  – Influstarer to nasz autorski pomysł, który chcemy rozwijać – wyjaśnia redaktor naczelny.

Felietonistami serwisu zostali Adam Kornacki, Jerzy Dudek, Mr Tripper oraz Naval.   – Będziemy powiększać grono felietonistów, mamy w planach kilka kolejnych nazwisk, które niebawem u nas zadebiutują – precyzuje redaktor naczelny. 

                 fot. screen www

W redakcji na stałe pracuje dwóch redaktorów - Cezary Królikowski oraz Jakub Słomian. – Obydwaj dziennikarze to nasze odkrycia. Są to młodzi i zdolni dziennikarze, mający swoją zawodową historię na innych płaszczyznach niż wydawniczy męski lifestyle, więc w tym zakresie debiutują u nas – dodaje Różański. ckm.pl współpracuje także z autorami zewnętrznymi i planuje w przyszłości rozbudowanie redakcji. 

Przeczytaj źródło