Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. materiały prasowe
Z tej okazji Telewizja Polska przygotowała kampanię „Wszystkie gramy do jednej bramki”, będącą opowieścią o determinacji, zmianie i rosnącej sile kobiet w przestrzeni publicznej. Kampania, oprócz aspektu sportowego, ma podkreślać kontekst społeczny – coraz większe zainteresowanie piłką nożną w wydaniu kobiecym, zwiększenie rozpoznawalności polskich reprezentantek w kraju i na świecie, stopniowe przełamywanie stereotypów oraz zmieniającą się rolę kobiet publicznej świecie spotu i poza nim.
TVP zaprosiła do współpracy przy tym projekcie kobiety, które od lat grają własne „mecze” – na scenie, w mediach, w życiu społecznym, kobiety które poprzez swoją działalność inspirują innych i wzmacniają pozycję kobiet w społeczeństwie. W sesji zdjęciowej i spocie promocyjnym wystąpiły m.in.: Urszula Dudziak, Katarzyna Zielińska, Sylwia Przybysz, dr Sylwia Chutnik, a także dziennikarki sportowe Paulina Chylewska, Sylwia Dekiert i Maja Strzelczyk.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Kampania obejmie telewizję, kina, radio, digital, prasę kobiecą oraz outdoor, w tym nośniki DOOH i komunikację publiczną.
Za realizację kampanii odpowiada Biuro Reklamy i Marketingu Telewizji Polskiej we współpracy z domem mediowym Value Media. Spot promujący akcję wyreżyserował Kamil Fortuna.
Mecze Polek będą transmitowane w TVP 1, a także w TVP Sport oraz online na stronie TVPSPORT.PL, w aplikacji mobilnej TVP Sport oraz Smart TV. Pierwsze spotkanie Biało-czerwone turnieju rozegrają w piątek, 4 lipca godz. 21:00. Rywalkami Polek będą Niemki.
Relacja ze szwajcarskiego turnieju będzie podobna jak w przypadku „męskiego” Euro. Piłka nożna kobiet po raz pierwszy zostanie pokazana na antenach TVP w tak szerokim i unikalnym wymiarze.