WP wprowadza narzędzie reklamowe WP Booster CDC

1 dzień temu 2
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Dzięki wykorzystaniu kontekstowej technologii AI, WP Booster CDC (Content Driven Commerce) umożliwia inteligentne dopasowanie reklam do kontekstu, aby trafić w intencje zakupowe użytkowników, znacząco zwiększając skuteczność kampanii. 

Produkt ten sprawdza się w przypadku szerokiego asortymentu produktowego, pozwalając w pełni wykorzystać potencjał kontekstowej emisji i zaawansowanej optymalizacji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

WP Booster CDC ma już na swoim koncie udane realizacje – m.in. kampanie dla firm Kruk i Wakacje.pl, w ramach których stworzono specjalne artykuły, wspierane przez śródtekstowe formaty reklamowe z 30-dniową rezerwacją wyłączności dla klienta. 

WP Booster CDC oferuje szerokie możliwości emisji reklam, obejmując nie tylko serwisy internetowe, ale również mailingi i inne powierzchnie reklamowe, co zapewnia kompleksowe dotarcie do użytkowników w różnych punktach styku z marką. 

W pierwszym kwartale 2025 roku Wirtualna Polska Holding w segmencie reklamowo-subskrypcyjnym zanotowała dużo słabszą dynamikę niż w obszarze e-commerce’owym. Ten pierwszy pion zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 4,6 proc. do 158,71 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA – o 2 proc. do 53,31 mln.

Częściowo przyczyniła się do tego zmiana modelu księgowania działalności niemieckiej spółki zależnej Audioteka Group, w efekcie której od początku br. wpływy są dużo niższe. Dlatego w ujęciu porównywalnym przychody reklamowo-subskrypcyjne Wirtualnej Polski Holding w zeszłym kwartale wzrosły r/r o 1 proc.

Przeczytaj źródło