- Separacja ruchu cargo od pasażerskiego to strategiczna konieczność. To inwestycja, która ma zabezpieczyć kraj na czas wojny - mówi Rafał Leszczyński, prezes KZN Bieżanów, członek zarządu Izby Gospodarczej Transportu Lądowego. Proponuje on nowy projekt inwestycyjny, a mianowicie budowę "trzeciego toru".
- Separacja ruchu cargo od pasażerskiego to strategiczna konieczność. To inwestycja, która ma zabezpieczyć kraj na czas wojny - mówi Rafał Leszczyński, prezes KZN Bieżanów, członek zarządu Izby Gospodarczej Transportu Lądowego. Proponuje on nowy projekt inwestycyjny, a mianowicie budowę "trzeciego toru".
Przerzut sojuszniczych wojsk z zachodu Europy do Polski może sparaliżować codzienny ruch kolejowy. Pojawiają się pomysły, co zrobić, aby wojsko bez ograniczeń mogło korzystać z własnych linii transportowych.
Większość polskich linii kolejowych ma jeden tor
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Wojciech Kubik
Dziennikarz Dziennika Gazety Prawnej specjalizujący się w tematyce obronności i bezpieczeństwa.
Zobacz
Popularne Zobacz również Najnowsze
Przejdź do strony głównej

1 miesiąc temu
16






English (US) ·
Polish (PL) ·