Wojskowe transporty mogą zatkać kolej [WYWIAD]

1 miesiąc temu 16
Wojskowe transporty mogą zatkać kolej Wojskowe transporty mogą zatkać kolej / shutterstock

- Separacja ruchu cargo od pasażerskiego to strategiczna konieczność. To inwestycja, która ma zabezpieczyć kraj na czas wojny - mówi Rafał Leszczyński, prezes KZN Bieżanów, członek zarządu Izby Gospodarczej Transportu Lądowego. Proponuje on nowy projekt inwestycyjny, a mianowicie budowę "trzeciego toru".

- Separacja ruchu cargo od pasażerskiego to strategiczna konieczność. To inwestycja, która ma zabezpieczyć kraj na czas wojny - mówi Rafał Leszczyński, prezes KZN Bieżanów, członek zarządu Izby Gospodarczej Transportu Lądowego. Proponuje on nowy projekt inwestycyjny, a mianowicie budowę "trzeciego toru".

Przerzut sojuszniczych wojsk z zachodu Europy do Polski może sparaliżować codzienny ruch kolejowy. Pojawiają się pomysły, co zrobić, aby wojsko bez ograniczeń mogło korzystać z własnych linii transportowych.

Większość polskich linii kolejowych ma jeden tor

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

logo Wojciech Kubik

Wojciech Kubik

Dziennikarz Dziennika Gazety Prawnej specjalizujący się w tematyce obronności i bezpieczeństwa.

Zapisz się na newsletter

Otrzymuj codziennie rzetelne informacje o zmianach w prawie i podatkach oraz aktualności istotne dla przedsiębiorców.

Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich

Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.

success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Zobacz

Popularne Zobacz również Najnowsze

image for background

logo www.GazetaPrawna.pl

Przejdź do strony głównej

Przeczytaj źródło