Marcin Pery, fot. Gemius
Marcin Pery po sześciu latach jako Prezes Zarządu Gemius S.A. przechodzi do Rady Nadzorczej, gdzie skoncentruje się na poszukiwaniu partnerów strategicznych.
Jak informuje spółka, celem Zarządu w składzie Artur Surmacki i Jakub Wysoczański będzie osiągnięcie pełnego crossmediowego ujęcia wszystkich istotnych informacji docierających do odbiorcy - teraz i w przyszłości. W szczególności położenie nacisku na projekt pomiaru connected TV (CTV). – Umożliwi to dalszą ekspansję na kolejne rynki zagraniczne zarówno na Starym Kontynencie, jak i poza jego granicami - m.in. na szybko rozwijające się rynki Ameryki Południowej – przekazał mediom Jakub Wysoczański.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Zmiany w Gemius S.A.
Strategia technologiczna Gemius łączy masowy pomiar zdarzeń w internecie z pomiarem pasywnym i zaawansowaną analityką danych. – Naszym celem jest wykorzystanie technologii jako katalizatora wzrostu – zarówno w kontekście pogłębionej analizy danych o konsumpcji mediów, jak i efektywnego skalowania rozwiązań szczególnie na rynkach zagranicznych. Kluczowym elementem strategii technologicznej będzie dalszy rozwój naszych autorskich rozwiązań (mierników) dla pomiaru konsumpcji mediów TV out-of-home oraz CTV – dodał Artur Surmacki.
Czytaj także: Cyfrowe nośniki IMS będą ujęte w Mediapanelu