Wersow i Faustyna Fugińska promują herbaty Lipton

1 dzień temu 8
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

W ramach kontraktu Wersow i Faustyna nie tylko promują nowe produkty, ale miały realny wpływ na ich powstanie: uczestniczyły w wyborze smaków i procesie twórczym, nadając herbatom swój indywidualny charakter.

Nowe smaki, nowa energia

Efektem tej współpracy są dwa warianty smakowe: Lipton x Wersow – borówka oraz Lipton x Fausti – pomarańcza, które trafiły do sprzedaży na wyłączność w sieci sklepów Biedronka. Obie propozycje dostępne są w opakowaniach zawierających 20 torebek, w sugerowanej cenie detalicznej 9,99 zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Każdy ze smaków został opracowany tak, by odzwierciedlał osobowość i styl jednej z influencerek – od słodkich, delikatnych nut po wyraziste, orzeźwiające kompozycje idealne na letni czas, w wersji na zimno i na ciepło.

Kampania wspierająca

Współpracy towarzyszy kampania digitalowa obejmująca działania z udziałem influencerek w mediach społecznościowych, materiały POS w punktach sprzedaży Biedronka, a także komunikacja trade’owa skierowana do partnerów handlowych. 

Kampania opiera się na naturalnym zaangażowaniu społeczności oraz wysokim zasięgu twórczyń – treści tworzone przez Wersow i Faustynę mają na celu wzmocnienie buzz marketingu i zainteresowania nową linią produktową.

Za koncepcję i realizację kampanii w obszarach influencer marketingu, PR oraz komunikacji digital odpowiada agencja Enyo. Za obsługę współpracy odpowiada agencja Drum.

Przeczytaj źródło