Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
W ramach kontraktu Wersow i Faustyna nie tylko promują nowe produkty, ale miały realny wpływ na ich powstanie: uczestniczyły w wyborze smaków i procesie twórczym, nadając herbatom swój indywidualny charakter.
Nowe smaki, nowa energia
Efektem tej współpracy są dwa warianty smakowe: Lipton x Wersow – borówka oraz Lipton x Fausti – pomarańcza, które trafiły do sprzedaży na wyłączność w sieci sklepów Biedronka. Obie propozycje dostępne są w opakowaniach zawierających 20 torebek, w sugerowanej cenie detalicznej 9,99 zł.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Każdy ze smaków został opracowany tak, by odzwierciedlał osobowość i styl jednej z influencerek – od słodkich, delikatnych nut po wyraziste, orzeźwiające kompozycje idealne na letni czas, w wersji na zimno i na ciepło.

Kampania wspierająca
Współpracy towarzyszy kampania digitalowa obejmująca działania z udziałem influencerek w mediach społecznościowych, materiały POS w punktach sprzedaży Biedronka, a także komunikacja trade’owa skierowana do partnerów handlowych.
Kampania opiera się na naturalnym zaangażowaniu społeczności oraz wysokim zasięgu twórczyń – treści tworzone przez Wersow i Faustynę mają na celu wzmocnienie buzz marketingu i zainteresowania nową linią produktową.
Za koncepcję i realizację kampanii w obszarach influencer marketingu, PR oraz komunikacji digital odpowiada agencja Enyo. Za obsługę współpracy odpowiada agencja Drum.