„Zaraz wjedzie nowy drop. Nigdy wcześniej nie dostałem go. Wstawać mi się chcę nad ranem. Stanę z Wami przed Rossmannem…” - rapuje Tymek w naszym najnowszym spocie.
Promuje on ideę dropów – limitowanych comiesięcznych ofert produktów znanych marek, dopasowanych do upodobań i potrzeb młodych klientów, dostępnych tylko w drogeriach Rossmann.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Nowa kampania Rossmann
– Chcemy, by młodzi konsumenci, podobnie jak wszyscy, mówili: „Rossmann to moja drogeria”. Dlatego wykorzystujemy moc naszej marki i oferujemy najbardziej pożądane przez nich brandy, w krótkich, limitowanych seriach – co miesiąc czeka na nich nowy drop. W ten sposób marki dostępne w Rossmannie mają szeroką dystrybucję i możliwość dotarcia do młodych konsumentów – mówi Bogdan Maksymiec, chief marketing officer w Rossmannie.
Aktualny drop to ponad 30 produktów do makijażu marki Everybody London. Marka nie podaje, kto odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii.