Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Justyna Steczkowska, fot. akpa
W audycji „Diva w kapciach” Justyna Steczkowska ma przedstawić swoje domowe oblicze. Cykl będzie emitowany w RMF FM w niedziele w godz. 10:00-12:00.
– Artystka, która podbiła na nowo serca Polaków za sprawą tegorocznego występu w konkursie Eurowizji, tylko w RMF FM pokaże, jak wygląda jej życie, kiedy zdejmuje szpilki i sceniczny makijaż. Jesteśmy przekonani, że po bardzo ciepłym przyjęciu autorskiej audycji z Joanną Senyszyn, program z naszą narodową divą ma również szansę zdobyć serca słuchaczy – komentuje Iwona Bołdak, dyrektor programowa RMF FM.
Z kolei Aleksander Sikora będzie prowadził autorski program „Masz wiadomość… w RMF FM!”. W cyklu mają pojawiać się dobre, trudne a czasem i zaskakujące informacje.
CZYTAJ TEŻ: Tym mediom ufamy najbardziej. Na czele RMF FM, w górę TVP
W nocnym paśmie stacji, od poniedziałku do czwartku, będą nadawane podcasty: „Wakacje z koszmarów” Olgi Herring, „Historia dla dorosłych”, „Szczerze Ci powiem” oraz „Niewyjaśnione”.
W paśmie porannym pozostaje audycja „Wstawaj, szkoda lata” (od 6:00 do 10:00). Później będą emitowane programy: „Byle do lata” (10:00-14:30), „Śmieszna połowa dnia” (14:30-19:00), a wieczorem będzie można usłyszeć pasmo muzyczne w „Daj Głośniej!” (20:00-0:00), zastępujące dotychczasowy „Summerplay”.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
W porannych wywiadach także Piotr Salak
Przez całe wakacje w ramówce RMF FM pozostaje cykl wywiadów tuż po godz. 8:00. Część wydań zamiast Tomasza Terlikowskiego będzie prowadził Piotr Salak, który od kilku lat raz w tygodniu jest w stacji gospodarzem popołudniowych rozmów.
Redakcja „Faktów” RMF FM zaplanowała akcję „Pyszne, bo polskie”, w ramach której przedstawiane będą historie małych rodzinnych firm, gospodarstw agroturystycznych oraz lokalnych, utalentowanych kucharzy.
Natomiast w ramach akcji „Wakacje inne niż wszystkie” RMF FM pokaże różne społeczności, które od lat spędzają wakacyjny czas w ten sam sposób. Reporterzy stacji wybiorą się na wyprawy z motocyklistami, wędkarzami czy kamperowiczami, by pokazać lato w Polsce z nowej, nieznanej perspektywy.
CZYTAJ TEŻ: Nowa kampania „RMF FM Najlepsza Muzyka – Daj Głośniej!”
– Bezpośredni kontakt z odbiorcami jest kluczowy, bo to właśnie plenerowe spotkania, rozmowy na żywo i wspólne przeżywanie wydarzeń budują i wzmacniają wyjątkową więź słuchaczy z radiem RMF FM – komentuje Michał Rodak, dyrektor informacji RMF FM.
Jak niedawno opisywaliśmy, w 2024 roku spółka nadająca RMF FM zanotowała minimalny spadek przychodów, a przy 4-procentowym wzroście kosztów operacyjnych jej zysk netto zmalał o prawie 3 mln zł.