Kampania zwraca uwagę, że życie jest pełne nowych epok – od przeprowadzek po odkrywanie nowych zainteresowań i pasji. Pokazuje, że istotną rolę w każdej z nich mogą odegrać rzeczy z drugiej ręki.
— Moda dała początek naszej społeczności, jednak nasza misja jest dalekosiężna. Chcemy sprawić, by second hand stał się pierwszym wyborem na całym świecie. — mówi Adam Jay, CEO Vinted Marketplace.
— Badania przeprowadzone na naszych największych rynkach pokazują, że trzy czwarte (74 proc.) respondentów preferuje platformę, oferującą wiele kategorii. Rozszerzając naszą ofertę o takie obszary, jak technologia, dom, książki, sport czy przedmioty kolekcjonerskie, dajemy jeszcze większej liczbie przedmiotów szansę na to, by znowu stały się nowe — dodaje.
Akcja obejmuje telewizję, internet i media społecznościowe w Wielkiej Brytanii oraz na wielu rynkach Vinted w Europie Jednocześnie zespół ambasadorów Vinted od 10 września nada kampanii tempa w kanałach PR i mediach społecznościowych, inspirując do postrzegania rzeczy z drugiej ręki, jako mądrego wyboru.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Znów nowe pasje | Vinted
Wśród osób zaproszonych do współpracy są m.in. Nadège (jedna z wiodących francuskich kobiet w branży gamingowej), Maddy (brytyjska lekarka medycyny ratunkowej i kolekcjonerka Pusheenów), Aria Addams (niemiecka drag queen, streamerka i prowadząca na YouTube serię filmów o pieczeniu ciast OnlyCakes) oraz Michał (polski autor książek kucharskich).
Będą oni dzielić się historiami, wskazówkami i inspiracjami, jak przedmioty z drugiej ręki mogą wzbogacić różne obszary specjalizacji i zainteresowań.