Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Mark Guiducci będzie nadzorować kierownictwo kreatywne i redakcyjne “Vanity Fair” w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii i na wszystkich rynkach, na których się znajduje magazyn.
W oświadczeniu dyrektor kreatywna Condé Nast, Anna Wintour – z którą Guiducci pracował od 2020 roku, w tym przy uruchomieniu wydarzenia na żywo "Vogue World" w 2022 roku – nazwała Guiducciego "energicznym i kreatywnym redaktorem w centrum swojego pokolenia".
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Karierę rozpoczął w “Vanity Fair” jako asystent redaktora naczelnego.
Od 2020 roku Guiducci pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w “Vogue”. Odpowiadał za działania w zakresie druku, digitalu, wideo, audio, social mediów i eventów na 12 rynkach. Przypisuje mu się zainicjowanie uruchomienia “Vogue World” – kanału “Vogue” na TikToku, podcastu "The Run-Through".
“Vanity Fair” pozostaje jednym z klejnotów koronnych Condé Nast, a jego redakcja jest nadal jednym z najbardziej pożądanych miejsc pracy w amerykańskim dziennikarstwie.