mat.pras.
Nowy produkt to odpowiedź Orange Flex na potrzeby mobilnych konsumentów – zarówno tych, którzy planują podróże z wyprzedzeniem, jak i tych, którzy działają bardziej spontanicznie. Orange Flex Travel ma wyróżniać się atrakcyjną ceną, wygodą oraz elastycznym podejściem do potrzeb klientów.
Kampania promująca nowy produkt obejmuje działania digitalowe w tym wideo, display, rich media oraz promocję w kinach, z naciskiem na formaty off-screen. Kluczowym elementem strategii jest także obecność marki na serwisach podróżniczych, takich jak Fly4free czy eSky – czyli tam, gdzie klient podejmuje decyzję zakupową: od momentu uświadomienia potrzeby po samą podróż.
Za strategię, planowanie oraz zakup mediów obejmujących kanały digital i kino, odpowiada agencja mediowa Value Media. Działania z zakresu performance marketingu oraz programmatic realizuje spółka MarTech & e-commerce connected Salestube. Za przygotowanie kreacji oraz prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych odpowiada agencja GPD.


![Zendaya w filmie oscarowego twórcy „Tamtych dni, tamtych nocy”. To pełna napięcia gra, która rozpala zmysły [RECENZJA]](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2025/10/okladka-01c585e.png?resize=1200%2C630)




English (US) ·
Polish (PL) ·