Value Media wprowadza nowy produkt dla Orange Flex Travel

1 tydzień temu 11

mat.pras. mat.pras.

Nowy produkt to odpowiedź Orange Flex na potrzeby mobilnych konsumentów – zarówno tych, którzy planują podróże z wyprzedzeniem, jak i tych, którzy działają bardziej spontanicznie. Orange Flex Travel ma wyróżniać się atrakcyjną ceną, wygodą oraz elastycznym podejściem do potrzeb klientów.

Kampania promująca nowy produkt obejmuje działania digitalowe w tym wideo, display, rich media oraz promocję w kinach, z naciskiem na formaty off-screen. Kluczowym elementem strategii jest także obecność marki na serwisach podróżniczych, takich jak Fly4free czy eSky – czyli tam, gdzie klient podejmuje decyzję zakupową: od momentu uświadomienia potrzeby po samą podróż.

Za strategię, planowanie oraz zakup mediów obejmujących kanały digital i kino, odpowiada agencja mediowa Value Media. Działania z zakresu performance marketingu oraz programmatic realizuje spółka MarTech & e-commerce connected Salestube. Za przygotowanie kreacji oraz prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych odpowiada agencja GPD. 

Przeczytaj źródło