Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Najdroższy spot przy meczu polskich piłkarek w ramach kobiecego Euro 2025 w TVP1 kosztuje 103,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.).
Za reklamę przy programie informacyjnym “19.30” trzeba zapłacić 32,7 tys. zł w dni robocze i 28,5 tys. zł w niedziele. Spot przy emitowanym tuż po nim “Pytaniu dnia” wyceniono na max. 34,3 tys. zł.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Z kolei reklama przy serwisie sportowym kosztuje 30,3 tys. zł w dni powszednie i 31,9 tys. zł w niedziele. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 31,2 tys. zł i 30,2 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serialu “Matylda” (niedzielny wieczór) muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 28,7 tys. zł, przy serialu “Profilerka” (sobota wieczorem) - 25,9 tys. zł, przy “Ojcu Mateuszu” i “Komisarzu Alexie” - 25,6 tys. zł.
W TVP2 w okresie wakacyjnym w prime-time emitowane są głównie powtórki seriali i filmy. Nowością w ramówce są pokazywane co tydzień, w sobotnie wieczory koncerty w ramach “Lata z Radiem i Telewizją Polską” - reklama przy nich kosztuje maks. 25,2 tys. zł.
Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv rozpoczęło sprzedaż reklam na lipiec.