Dziś po południu (6 listopada) klienci banku VeloBank zaczęli zgłaszać utrudnienia w dostępie do usług. Pierwsze informacje pojawiły się około godziny 14:00. Przy próbie zalogowania się prawidłowymi danymi pojawia się komunikat: „Zablokowaliśmy dostęp do Twojej bankowości mobilnej” – czytamy w komunikacie wyświetlającym się w aplikacji mobilnej VeloBanku..

1 miesiąc temu
21

![Rynek pracy w 2026 r. [rekrutacje, rotacja pracowników, wzrost wynagrodzeń, formy wykonywania pracy]](https://webp-konwerter.incdn.pl/eyJmIjoiaHR0cHM6Ly9nLmluZm9/yLnBsL3AvX2ZpbGVzLzM4OTkwMD/AwL3J5bmVrLXByYWN5LTIwMjYtM/zg5OTAzMDQuanBnIiwidyI6MTIwMH0.webp)


English (US) ·
Polish (PL) ·