Pytanie 1/14
mierzy ciśnienie za pomocą czujników umieszczonych w kołach automatycznie koryguje ciśnienie w kołach szacuje ciśnienie na podstawie odczytów z czujników ABS/ESP
Pytanie 2/14
zmniejszenia emisji cząstek stałych oczyszczania (regeneracji) filtra cząstek stałych oczyszczania spalin z tlenków azotu przy użyciu układu selektywnej redukcji katalitycznej (SCR)
Pytanie 3/14
przeciwzużyciowy dodatek do oleju silnikowego standard szybkiego ładowania aut elektrycznych prądem stałym, popularny głównie w samochodach marek azjatyckich system zapobiegania kolizjom z pieszymi
Pytanie 4/14
normę emisji spalin aktualnie używaną procedurę badania pojazdów lekkich, która ma pozwalać na bardziej wiarygodne i porównywalne pomiary zużycia paliwa i emisji spalin niezależną organizację badawczą zajmującą się testowaniem samochodów
Pytanie 5/14
warto ich używać również w starszych silnikach, bo mają doskonałe właściwości smarne i przeciwzużyciowe można je z powodzeniem zastępować zwykłymi olejami mineralnymi o dużej lepkości nie należy ich używać w starszych silnikach, w których producent nie przewidział ich stosowania
Pytanie 6/14
filtry oczyszczające z cząstek stałych spaliny silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem specjalne filtry kabinowe zatrzymujące smog, rekomendowane dla alergików i astmatyków filtry paliwa stosowane w wysokociśnieniowych układach wtrysku (Grande Pression Filtre)
Pytanie 7/14
monitorowania emisji spalin w czasie rzeczywistym umożliwienia korzystania z telefonów komórkowych w samochodzie automatycznego wzywania pomocy w razie kolizji
Pytanie 8/14
jest niepalny i nietoksyczny nawet po podgrzaniu do bardzo wysokiej temperatury ma niższy współczynnik GWP określający jego potencjalny wpływ na ocieplenie klimatu, choć jest palny, potencjalnie niebezpieczny, mniej wydajny i drogi kosztuje znacznie mniej od wcześniej używanych czynników
Pytanie 9/14
ochrony pieszych na przejściach zabezpieczania pojazdu przed naprawami w nieuprawnionych warsztatach ostrzegania przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu lusterek
Pytanie 10/14
bardzo niska cena i powszechna dostępność wodoru jako paliwa stosunkowo duży zasięg i szybkość tankowania bardzo małe rozmiary zbiorników paliwa – litr wodoru wystarcza na ok. 100 km jazdy
Pytanie 11/14
uzupełnienie uszkodzonej warstwy metali szlachetnych w katalizatorze miedziowanie blach nadwozia, bardziej skuteczne od cynkowania odzyskiwanie energii hamowania przez auta z napędem elektrycznym albo hybrydowym
Pytanie 12/14
można zastąpić zwykłym akumulatorem kwasowo-ołowiowym, pod warunkiem, że wybierzemy baterię o pojemności większej co najmniej o 25 proc. nie może zostać zastąpiony tańszym akumulatorem kwasowo-ołowiowym – bo standardowe akumulatory ładują się za wolno i za wolno oddają energię, żeby móc współpracować z układami odzyskiwania energii trzeba zamontować w jak najcieplejszym miejscu, bo im wyższa temperatura, tym większa jest sprawność takiej baterii
Pytanie 13/14
automatyczne przepuszczanie pojazdów z pierwszeństwem przejazdu możliwość uzyskania przez warsztat niezależny dostępu do portalu producenta samochodu i wykonania za jego pośrednictwem procedur diagnostycznych, adaptacji czy aktualizacji oprogramowania. Za dostęp do fabrycznego oprogramowania mogą być pobierane opłaty pobieżną diagnostykę elektroniczną na stacji kontroli pojazdów
Pytanie 14/14
niezalecany, bo instalacja źle współpracuje z takim typem napędu bardzo popularny w autach używanych jako taksówki, gdzie sprawdza się doskonale nieopłacalny, bo różnica w zużyciu paliwa jest minimalna
Brakuje jeszcze 14 odpowiedzi
Wypełnij odpowiedzi na wszystkie pytania, żeby zobaczyć wynik






English (US) ·
Polish (PL) ·