
Tork
Drzwi EkoCentrum Punktu Zwrotnego w Łodzi, stworzonego z inicjatywy Fundacji Mamy Projekt we współpracy z urzędem miasta są już otwarte dla odwiedzających. Nowa przestrzeń edukacyjna funkcjonuje między innymi dzięki wsparciu partnerów zaangażowanych w realne działania dla klimatu.
Punkt Zwrotny zaprojektowano z myślą o dzieciach, młodzieży, nauczycielach oraz mieszkańcach, którzy chcą lepiej rozumieć wyzwania środowiskowe i zobaczyć, jak może wyglądać zrównoważone miasto.
Po warszawskim pilotażu, łódzkie EkoCentrum jest kolejnym miejscem tego typu w Polsce. Podzielone jest na dwie główne strefy: interaktywną wystawę „Ziemia do Dzieci!” dla najmłodszych oraz „MiastoMisja” - pokoje z ekozagadkami dla młodzieży. W planach organizatorzy przewidzieli także warsztaty, spotkania i wydarzenia dla dorosłych. To miejsce, które nie tylko uczy, ale przede wszystkim inspiruje i zachęca do działania.
Marka Tork jako jeden z partnerów zadbała o wyposażenie łazienek. We wnętrzach zastosowano łatwe w użyciu dozowniki i delikatne mydła, by higiena łączyła się z troską o komfort użytkowników i środowisko. Produkty są wydajne, dozowanie pozwala ograniczać ich zużycie i generować mniej odpadów.
„W łazienkach dodatkowo umieściliśmy specjalne naklejki edukacyjne z >>ekoradami<<, które w sposób przyjazny i angażujący przypominają o dobrych nawykach. Kolorowe grafiki i proste komunikaty pokazują, jak poprzez drobne działania możemy zmniejszyć zużycie wody, produktu czy energii” - mówi Wojciech Nizio, Brand Activation Manager CEE, Tork.
Źródło informacji: Tork







English (US) ·
Polish (PL) ·