Torebka polskiej marki ma wszystko, by zyskać miano “it-bag” na zimę 2025. Redaktorki ją uwielbiają

3 dni temu 5

Ten model ma wszystko, by stać się klasykiem – ponadczasowy kolor, doskonały krój i perfekcyjne wykończenie. W skrócie: nowa „it-bag” nie pochodzi z Paryża, lecz z Polski.

MAKO – polska odpowiedź na światowy minimalizm

Torebka Shopper Black od marki MAKO to idealny przykład, że polski design nie ustępuje światowym trendom. Prosty, architektoniczny kształt, matowa skóra i perfekcyjne proporcje sprawiają, że ten model mógłby znaleźć się w kolekcji The Row lub Celine. Wykonana z naturalnej włoskiej skóry, jest wystarczająco pojemna, by pomieścić wszystko, a przy tym zachowuje minimalistyczną formę.

Fot. Getty Images

Fot. Getty Images

To klasyka w nowoczesnym wydaniu – żadnych logotypów, tylko precyzyjny krój i szlachetny materiał. Nic dziwnego, że torba zyskała status ulubienicy redaktorek i stylistek. Widać ją na ramionach influencerek takich jak Kasia Sokołowska, Joanna Horodyńska czy Anna Poniewierska, które zestawiają ją z płaszczami w odcieniach camel i zamszowymi loafersami.

Fot. Getty Images

Fot. Getty Images

Dlaczego to nowa „it-bag” sezonu?

Minimalistyczna forma to nie wszystko – torba MAKO jest uniwersalna, trwała i idealna na co dzień. Pasuje do stylu „quiet luxury”, ale też do miejskiego casualu. Zimą redaktorki noszą ją z oversize’owymi swetrami, trenczami i botkami na niskim obcasie.

Torebka wpisuje się w trend świadomej mody: jest projektowana i produkowana lokalnie, w krótkich seriach, co podkreśla jej ekskluzywny charakter. W czasach, gdy w modzie liczy się autentyczność i jakość, MAKO udowadnia, że to właśnie w prostocie kryje się luksus.

Fot. Getty Images

Fot. Getty Images

Przeczytaj źródło