TOP15 polskich mediów na X. Ogromna przewaga lidera nad resztą stawki

1 miesiąc temu 40

W najnowszym rankingu mediów na platformie X, opartym na danych Instytutu Monitorowania Mediów, Kanał Zero uzyskał pierwsze miejsce z liczbą 48,5 mln wyświetleń. To wynik, który znacząco przewyższa inne profile w zestawieniu. Kolejne miejsce to już ponad dwa razy mniejsza liczba wyświetleń. Silną reprezentację w rankingu mają serwisy sportowe.

Drugie miejsce zajęły Meczyki.pl z 20,2 mln odsłon. Trzecie jest TVP Sport z 19,5 mln wyświetleń. Na czwartym miejscu znalazło się TVN24 z 17,7 mln wyświetleń.

Kolejnych kilka pozycji także należy do redakcji sportowych. Piąte w rankingu Weszlo.com miało we wrześniu 14,3 mln odsłon, szósty Kanał Sportowy – 13,8 mln, siódmy Canal Plus Sport – 11,1 mln, a ósmy Eleven Sport – 9,8 mln wyświetleń.

Następne miejsca to redakcje newsowe. Na dziewiątej pozycji znalazło się TVP Info, które miało 9,7 mln wyświetleń. Z kolei dziesiąty Polsat News osiągnął 9,5 mln odsłon. Potem znów dwie redakcje sportowe. Eurosport zakończył wrzesień z wynikiem 9,3 mln wyświetleń, a Polsat Sport – z 9,1 mln.

Trzynasta w zestawieniu PAP miała 7,8 mln wyświetleń, przedostatnia TV Republika – 7,1 mln, a ostatnie Radio Zet – 5,1 mln.

Ostatnio informowaliśmy też o najbardziej opiniotwórczych mediach w Polsce. Zestawienie za pierwszą połowę sierpnia także przygotował Instytut Monitorowania Mediów.

Najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia został Onet z wynikiem 4 tys. odniesień w innych mediach. Na drugim miejscu – z liczbą 3,9 tys. wzmianek – znalazła się "Rzeczpospolita". Podium zamykała Wirtualna Polska z 3,6 tys. cytowań.

Przeczytaj źródło