Czy Polacy naprawdę przekonali się do chińskich samochodów, czy wciąż dominuje myślenie “made in China”? To pytanie wraca dziś coraz częściej, bo na rynku przybywa modeli, które jeszcze kilka lat temu nie miałyby szans przebić się do mainstreamu. Kamil Makula, prezes Superauto.pl, zauważa, że kierowcy podchodzą do tematu bardziej pragmatycznie, niż mogłoby się wydawać. Jak mówi, polscy klienci zwracają uwagę na trzy podstawowe argumenty: cenę, wyposażenie i gwarancję. - Jeżeli masz samochód tańszy od europejskiego odpowiednika o 15-20 procent, świetnie wyposażony, naszpikowany technologią i z gwarancją na 5-7 lat, to warto się nad nim zastanowić - tłumaczy. Makula odpiera sugestię, że pozytywne opinie wynikają z interesu sprzedawcy. - Sprzedaję każdą markę samochodów. Dla mnie nie ma znaczenia, co klient kupi - podkreśla. Superauto.pl ma dziś w ofercie kilka tysięcy nowych aut dostępnych od ręki, a rosnący popyt sprawia jedynie, że chińskich modeli pojawia się więcej “na półce”.

6 dni temu
10





English (US) ·
Polish (PL) ·