T-Mobile z jedną taryfą w abonamencie komórkowym bez limitów

6 dni temu 10
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. Materiały prasowe fot. Materiały prasowe

– W T-Mobile od zawsze stawialiśmy na innowacje. Wielokrotnie jako pierwsi wprowadzaliśmy rozwiązania technologiczne, o których inni dopiero myśleli. Dziś najwyższa jakość usług pozostaje dla nas priorytetem, ale nie chcemy brać udziału w wyścigu o gigabajty czy prędkości. Zmieniamy zasady gry. Przestajemy patrzeć na łączność jako zbiór usług, ale jako podstawową potrzebę każdego człowieka. Dlatego jako pierwsi mówimy „dość” skomplikowanym planom taryfowym. Zastępujemy je jedną, prostą, bezpieczną i w pełni nielimitowaną taryfą. Od teraz wszystko będzie po prostu – mówi Andreas Maierhofer, prezes T-Mobile Polska.

Koszt nowej taryfy to 75 zł miesięcznie (z rabatami), a każdej kolejnej – 55 zł (z rabatami). Taryfa obejmuje: nielimitowane rozmowy, sms-y, mms-y; internet bez limitu danych i bez limitu prędkości; najszybszy internet mobilny w Polsce (według rankingu Speedtest.pl za 2024 r.).

Do nowej taryfy można dobrać dwie usługi bezpieczeństwa (za 20 zł miesięcznie): „Bezpieczne surfowanie” oraz do wyboru –  „Ubezpieczenie urządzenia Komfort” albo „Bezpieczna Rodzina+”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

T-Mobile udostępnia klientom także pakiet nielimitowanego internetu roamingu w UE w strefie 1 A na łącznie 2 tygodnie. Cena jednego pakietu na 14 dni to 49 zł (pakiet można aktywować dwukrotnie).  

Oprócz nowej taryfy przygotowano także ofertę pakietów usług dla domu. Decydując się na zestaw tych rozwiązań, użytkownik zapłaci  75 zł miesięcznie (z rabatami). Do tego pakietu można dołączyć również telewizję ze 147 kanałami – wówczas miesięczny koszt takiego zestawu będzie wynosić 125 zł (z rabatami). Użytkownik może również zwiększyć prędkość internetu światłowodowego do 900 Mb/s, dopłacając do zakupionego pakietu 20 zł miesięcznie.

Wprowadzenie  taryfy wspiera kampania promująca nowe podejście „Po prostu”, która będzie obecna w telewizji, radiu, kinach, na billboardach, w internecie, mediach społecznościowych oraz sklepach T-Mobile w całej Polsce. 

Komunikację przygotował departament zarządzania marką i customer experience wraz z agencją VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Przeczytaj źródło