Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
DONGGUAN (Chiny), 26 czerwca 2025 r. /PRNewswire/ -- Podczas Światowego Szczytu Ekologicznego, który odbył się w ramach corocznej konferencji programistów Huawei (HDC) 2025, koncern Huawei zaprezentował swojej międzynarodowej grupie partnerów i programistów przełomowe osiągnięcia w ramach działań na rzecz budowy ekosystemu. We współpracy z programistami, współpracownikami i ekspertami branżowymi zaprezentowano rewolucyjne rozwiązania w dziedzinie urządzeń do noszenia, po raz kolejny potwierdzając dążenie firmy do nieustannych innowacji i tworzenia otwartego ekosystemu łączącego zdrowie, styl życia i inteligentne doświadczenia. Równolegle do wspomnianych działań spółka bada nowe technologie, możliwości zastosowań i wartości w branży inteligentnych urządzeń do noszenia wspierających zdrowie i pomagających w codziennych czynnościach, które działają w czasie rzeczywistym. Jednocześnie współpraca firmy Huawei z międzynarodowymi markami w zakresie ekspansji na rynki zagraniczne świadczy o tym, jak zapewnia ona wygodne, bezpieczne i niezawodne usługi konsumentom za granicą. Autorska platforma reklamowa, oparta na analizie danych, umożliwia partnerom precyzyjne dotarcie do odbiorców i maksymalizację zaangażowania.
„Naszym przekonaniem jest, że innowacyjność rozwija się w otwartych ekosystemach - powiedział Wu Hao, wiceprezes ds. rozwoju ekosystemów globalnych i sprzedaży w dziale konsumenckich usług chmurowych Huawei. - Poprzez współpracę z międzynarodowymi partnerami oraz udostępnienie programistom narzędzi z ekosystemu HarmonyOS tworzymy przyszłość zorientowaną na innowacje, w której urządzenia do noszenia nie są tylko gadżetami, ale niezbędnymi partnerami we wszystkich aspektach życia".
Strategiczna modernizacja technologii urządzeń do noszenia: pełen zakres strategicznych udoskonaleń
Podczas konferencji HDC 2025, koncern Huawei oficjalnie zaprezentował całkowicie zaktualizowaną strategię Sports Health Full-Stack Strategy, wszechstronną inicjatywę mającą na celu zrewolucjonizowanie technologii inteligentnych urządzeń do noszenia poprzez zintegrowane innowacje w zakresie sprzętu, oprogramowania i ekosystemu.
Zasadniczym elementem tych działań jest kompleksowa modernizacja sprzętu, systemu i technologii. Pod względem innowacji sprzętowych przełomowe znaczenie ma nowy moduł rozproszonego superczujnika X-TAP, umożliwiający zaawansowane monitorowanie stanu i interaktywne doświadczenia. Na poziomie systemu urządzenia do noszenia wyposażone w system HarmonyOS wprowadzają nową funkcjonalność i zapewniają 35% poprawę płynności działania układu. Jednocześnie zmodernizowana platforma OpenXuanji kładzie nacisk na „szybszą, dokładniejszą i bardziej kompleksową” otwartość danych.
Środowisko współpracy: partnerzy i programiści jako siła napędowa innowacji
Rozwiązania Huawei w zakresie urządzeń do noszenia na ciele są stale rozwijane dzięki ścisłej współpracy z międzynarodowymi partnerami. W branży turystycznej nawiązano kooperację z jedną z czołowych europejskich linii lotniczych, Turkish Airlines, która zdobyła tytuł „Najlepszej linii lotniczej w Europie” w konkursie Skytrax World Airline Awards 2025 i jako jedna z pierwszych zintegrowała zegarek HUAWEI Watch 5 ze swoją aplikacją mobilną. Od momentu rozpoczęcia wspólnych działań w kwietniu 2025 r. pasażerowie mogą cieszyć się zdecydowanie większą wygodą; plany obejmują rozszerzenie wsparcia na nadchodzące modele inteligentnych zegarków Huawei.
Ponadto platforma reklamowa Huawei jest dla zagranicznych marek doskonałą okazją do wzmożenia działań na chińskim rynku i dotarcia do chińskich konsumentów. Na przykład renomowany włoski dom mody Zegna wykorzystał możliwości analizy danych Petal Ads na poziomie systemu, urządzenia i aplikacji, aby stworzyć precyzyjny model segmentacji odbiorców luksusowych produktów, kierując reklamy do głównej grupy odbiorców marki i jednocześnie zwiększając jej rozpoznawalność dzięki nieszablonowym działaniom marketingowym. Dzięki tej współpracy firma zdobyła złotą nagrodę w kategorii „Inteligentny marketing/OTT”, przyznawaną podczas 25. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego IAI International Advertising Awards w 2025 roku.
Wizja oparta na innowacyjności i współpracy
Konferencja HDC 2025 potwierdziła pozycję koncernu Huawei jako lidera na międzynarodowym rynku urządzeń do noszenia, poprzez połączenie zaawansowanego sprzętu nowej generacji, inteligentnego oprogramowania oraz dynamicznej sieci partnerów. Wraz z ewolucją tych urządzeń, począwszy od liczników kroków, aż po pełnoprawnych towarzyszy codziennego życia, Huawei kształtuje przyszłość opartą na inteligentnym zdrowiu, angażujących treściach i nieograniczonej wygodzie. Holistyczne podejście spółki oparte na ekosystemie przekształca tę wizję w rzeczywistość, oferując inteligentne rozwiązania poprawiające komfort użytkowników na całym świecie.
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2719298/Huawei_Developer_Conference.jpg
Źródło: Huawei Consumer Business Group
KONTAKT:
Shijia Zhao
tel: +34 658 400 964
e-mail: shijiazhao@huawei-partners.com
Źródło informacji: PR Newswire