Koncept kreatywny kampanii zbudowany jest wokół oferty programowej nowego pasma podróżniczo-kulinarnego stacji, które podkreśla rozrywkowy charakter kanału.
Centralną pozycję w kampanii prowadzonej pod hasłem "Więcej rozrywki w ciągu dnia" zajmują dwa tytuły. Pierwszym jest "Robert Makłowicz" – znany wszystkim autor programów telewizyjnych i książek o tematyce kulinarnej, kulturowej oraz historycznej, dziennikarz i youtuber.
Widzowie będą mogli obejrzeć po raz pierwszy w telewizji 30 wybranych odcinków jego autorskiego programu, prezentowanego wcześniej wyłącznie na kanale YouTube, w którym udaje się w podróż m.in. do Tajlandii, Dalmacji, Jordanii czy Francji, by zasmakować lokalnej kuchni i przybliżyć kulturę rożnych krajów.
Z kolei w programie "Jakubiak rozgryza", widzowie wybiorą się w podróż do m.in. Włoch, Chorwacji czy Kambodży, w poszukiwaniu lokalnych smaków i tradycji, gdzie mistrz kuchni Tomasz Jakubiak spotkał ciekawych ludzi, odwiedził lokalne knajpki i gotował potrawy inspirowane lokalnymi smakami.
Program nadawano w przeszłości w stacji Canal+ Kuchnia. Tomasz Jakubiak zmarł kwietniu tego roku.
– Stopklatka to marka, która konsekwentnie buduje swoją pozycję, oferując widzom coraz bardziej różnorodną i angażującą rozrywkę. Nowe pasmo kulinarno-podróżnicze z Robertem Makłowiczem i Tomaszem Jakubiakiem to kolejny krok w stronę programów, które nie tylko bawią, ale też inspirują i rozwijają pasje. Hasło ‘Więcej rozrywki w ciągu dnia’ odzwierciedla naszą misję: być blisko widza i dostarczać mu treści, które budują emocjonalną więź z naszą marką – mówi Patrycja Gałązka-Struzik, chief marketing & digital officer w SPI International.
Prowadzone działania obejmują kampanię w digitalu i w prasie oraz autopromocję i cross-promocję na kanałach telewizyjnych. Wsparcie stanowią aktywności promocyjne prowadzone z operatorami kablowymi i satelitarnymi. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Havas Media.