Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
- Stellantis natychmiast wycofało z użytkowania dwa modele samochodów
- Są to Citroeny - C3 i DS3 z lat 2009-2019
- Właściciele samochodów, których dotyczy akcja otrzymają wiadomość o konieczności natychmiastowego zaprzestania jazdy
Jak niedawno pisaliśmy, Stellantis musi wycofać z rynku kilkanaście tysięcy samochodów w efekcie akcji serwisowej związanej z bezpieczeństwem pasażerów - Pilnie trzeba wycofać tysiące aut Fiata, Opla, Peugeota i Citroëna. Mają poważną usterkę. Teraz ogłasza drugą - znacznie poważniejszą - akcję serwisową.
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoStellantis wycofuje z użytkowania dwa modele Citroena
Akcja "Stop-Drive" to szeroko zakrojona akcja przywoławcza. Koncern zaczął ją realizować w krajach południowej Europy już ponad rok temu. Teraz jednak osiągnęła stopień krytyczny. Koncern wezwał do zaprzestania użytkowania dwóch konkretnych modeli samochodów, produkowanych przez Stellantis.
Akcja dotyczy dwóch modeli. Są to Citroën C3 (drugiej generacji) oraz DS3 (pierwszej generacji), wyprodukowanych w latach 2009–2019 i wyposażonych w poduszki powietrzne firmy Takata.
Jak informuje Stellantis, właściciele samochodów objętych ww. akcją zostaną poinformowani o konieczności natychmiastowego zaprzestania użytkowania auta i skontaktowania się z autoryzowaną siecią dealerską w celu przeprowadzenia bezpłatnej naprawy.
Citroen C3 i Citroen DS3 wycofane z użytkowania
Oba modele, jak wcześniej już pisaliśmy, były już objęte akcją Stop-Drive. Akcja była rozpoczęła się ponad rok temu. Najpierw prowadzona była w Europie Południowej. Następnie rozszerzono ją także na Europę Północną. Decyzja o rozszerzeniu akcji zakazu użytkowania ("stop-drive") na wszystkie samochody objęte kampanią przywoławczą bezpieczeństwa podjęto w następstwie niedawnego śmiertelnego wypadku we Francji.
Stellantis informuje, że właściciele samochodów, których dotyczy akcja „Stop-Drive” otrzymają w najbliższym czasie dodatkowe pismo z powiadomieniem. Klienci mogą również samodzielnie sprawdzić, czy ich samochód jest objęty powyższą akcją, korzystając z narzędzia do sprawdzania numeru VIN na stronie internetowej marki Citroën (Kampania serwisowa Citroëna – czy problem dotyczy Twojego samochodu?), kontaktując się z najbliższym autoryzowanym dealerem lub dzwoniąc na infolinię obsługi klienta 00 800 0825 1001.