mat.pras.
Marka Sofin nawiązała współpracę z agencją Hand Made. Jej zakres obejmuje bieżące prowadzenie Facebooka i Instagrama, a także realizację kampanii wizerunkowej w Meta.
Zobacz: Hand Made promuje loterię marki Rodowita
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Hand Made odpowiada za tworzenie postów, tekstów i grafik, a także za działania mediowe w ekosystemie Meta. Agencja przygotowała również strategię obecności marki w mediach społecznościowych i wypracowała spójny język komunikacji - zarówno wizualny, jak i tekstowy.
– Szerokie działania budujące wizerunek marki Sofin zostały także zaplanowane w kanałach SoMe. Szukaliśmy agencji, która nie tylko zrozumie markę, ale zaplanuje działania tak, by w pełni wpisały się w jej strategię. “Sofin – więcej świeżości! Codziennie” to hasło kampanii, które agencja Hand Made doskonale adresuje w codziennych postach – mówi Marta Oracka, group brand manager w Sofin.
Współpraca marek to efekt wygranego przetargu. Koncepcja Hand Made została doceniona za strategiczne podejście i dopasowanie do charakteru marki Sofin.


![Zendaya w filmie oscarowego twórcy „Tamtych dni, tamtych nocy”. To pełna napięcia gra, która rozpala zmysły [RECENZJA]](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2025/10/okladka-01c585e.png?resize=1200%2C630)




English (US) ·
Polish (PL) ·