Sofin dołącza do klientów Hand Made

1 tydzień temu 13

mat.pras. mat.pras.

Marka Sofin nawiązała współpracę z agencją Hand Made. Jej zakres obejmuje bieżące prowadzenie Facebooka i Instagrama, a także realizację  kampanii wizerunkowej w Meta.

Zobacz: Hand Made promuje loterię marki Rodowita 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Hand Made odpowiada za tworzenie postów, tekstów i grafik, a także za działania mediowe w ekosystemie Meta. Agencja przygotowała również strategię obecności marki w mediach społecznościowych i wypracowała spójny język komunikacji - zarówno wizualny, jak i tekstowy.

– ‍Szerokie działania budujące wizerunek marki Sofin zostały także zaplanowane w kanałach SoMe. Szukaliśmy agencji, która nie tylko zrozumie markę, ale zaplanuje działania tak, by w pełni wpisały się w jej strategię. “Sofin – więcej świeżości! Codziennie”  to hasło kampanii, które agencja Hand Made doskonale adresuje w codziennych postach – mówi Marta Oracka, group brand manager w Sofin. 

Współpraca marek to efekt wygranego przetargu. Koncepcja Hand Made została doceniona za strategiczne podejście i dopasowanie do charakteru marki Sofin. 

Przeczytaj źródło