Przerwa w działaniu bankowości i aplikacji mobilnej 3-4 października
Działania, prowadzone w banku mogą poważnie utrudnić przeprowadzenie niektórym klientom operacji finansowych w godzinach nocnych. I jak to w tego typu przypadkach bywa, warto zawczasu się przygotować, tak aby uniknąć niepotrzebnych stresów.
Dalsza część tekstu pod wideo
Przerwa, potrzebujemy jej, by rozwijać naszą bankowość.
Jak informuje nas bank, niedostępności będą miały miejsce w weekend (3-4 października). Prace serwisowe, związane z bankowością i aplikacją mobilną zostaną przeprowadzone głównie w godzinach nocnych, a konkretnie między 23:00 a 7:30. Rozpoczną się już dzisiaj (w piątek) i potrwają aż do 7:30 w sobotę.
W tym czasie wystąpią problemy z działaniem aplikacji mobilnej. Nie będzie też dostępna bankowość internetowa, przelewy (w tym natychmiastowe). We wspomnianym przedziale czasowym nie skorzystamy także z płatności internetowych typu Przelew24. Nie będzie działał również BLIK, ani usługa Kantor Santander.
Z czego skorzystamy w czasie przerwy technicznej?
W praktyce będą działały nam jedynie karty płatnicze. Zapłacimy nimi bez problemu zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Klienci banku będą mogli także bez przeszkód używać karty w bankomatach i wpłatomatach. Nie tylko tych sygnowanych nazwą banku Santander.







English (US) ·
Polish (PL) ·