mat.pras.
Nowa reklama marki Agata kontynuacją kampanii ze znanymi aktorami.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Spot telewizyjny pod nazwą „Karkonosze” rozgrywa się w sklepie Agata – znajdujemy się w studiu projektowania modułowych mebli kuchennych Qubik, gdzie klientka poszukuje idealnej aranżacji, która wpasuje się w trudną ścianę w jej pomieszczeniu. Z szerszą lodówką, czy bez? Sprzedawca zapewnia, że z meblami kuchennymi Qubik każde rozwiązanie jest możliwe. Być może jego wzmianka o 15 latach bezpłatnej gwarancji na meble prowokuje klientkę do osobistego odkrycia – przecież właśnie rozmawia z dawnym kolegą z klasy. Dialog tej dwójki odkrywa przed widzem, że w latach szkolnych nie szczędzili sobie psikusów, o czym wspominają z lekkim zawstydzeniem. Na dodatek, zupełnie niespodziewanie, kolejny nadchodzący klient upatruje w byłej uczennicy… znajomej z Opoczna.
- Zupełnie zaskakujące, abstrakcyjne, wprawiające w śmiech rozmowy bohaterów naszej kampanii to coś, co idealnie pasuje do wizerunku marki Agata, która jest towarzyszem codziennych, domowych perypetii naszych klientów. Z drugiej strony – ten humor znakomicie wyrażany jest w scenkach odgrywanych przez naszych ambasadorów. Wszystko to składa się na przemyślany i dopracowany koncept reklam telewizyjnych, które wspólnie z naszymi partnerami realizujemy kolejny już rok – tłumaczy Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu w Agacie.
Za koncept kreatywny spotu „Karkonosze”, a także realizację reklam odpowiada agencja PZL. Zakupem czasu reklamowego w telewizji w imieniu marki Agata zajmuje się Spark Foundry. Nowy spot można zobaczyć pod linkiem.


![Świadczenie wspierające w 2026 r. [tabela kwot i punktów]. Wystarczy 70 punktów w decyzji WZON by dostać 752 zł miesięcznie. Wniosek do ZUS można złożyć już teraz](https://webp-konwerter.incdn.pl/eyJmIjoiaHR0cHM6Ly9nLmluZm9yLnBsL3A/vX2ZpbGVzLzM4OTM0MDAwLzEwLWxpc3RvcG/FkYS0yMDI1LWN6eS16dXMtamVzdC1vdHdhc/nR5LTM4OTM0MTY3LmpwZyIsInciOjEyMDB9.webp)



English (US) ·
Polish (PL) ·