Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Nowa reklama marki Agata kontynuacją kampanii ze znanymi aktorami.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Spot telewizyjny pod nazwą „Karkonosze” rozgrywa się w sklepie Agata – znajdujemy się w studiu projektowania modułowych mebli kuchennych Qubik, gdzie klientka poszukuje idealnej aranżacji, która wpasuje się w trudną ścianę w jej pomieszczeniu. Z szerszą lodówką, czy bez? Sprzedawca zapewnia, że z meblami kuchennymi Qubik każde rozwiązanie jest możliwe. Być może jego wzmianka o 15 latach bezpłatnej gwarancji na meble prowokuje klientkę do osobistego odkrycia – przecież właśnie rozmawia z dawnym kolegą z klasy. Dialog tej dwójki odkrywa przed widzem, że w latach szkolnych nie szczędzili sobie psikusów, o czym wspominają z lekkim zawstydzeniem. Na dodatek, zupełnie niespodziewanie, kolejny nadchodzący klient upatruje w byłej uczennicy… znajomej z Opoczna.
- Zupełnie zaskakujące, abstrakcyjne, wprawiające w śmiech rozmowy bohaterów naszej kampanii to coś, co idealnie pasuje do wizerunku marki Agata, która jest towarzyszem codziennych, domowych perypetii naszych klientów. Z drugiej strony – ten humor znakomicie wyrażany jest w scenkach odgrywanych przez naszych ambasadorów. Wszystko to składa się na przemyślany i dopracowany koncept reklam telewizyjnych, które wspólnie z naszymi partnerami realizujemy kolejny już rok – tłumaczy Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu w Agacie.
Za koncept kreatywny spotu „Karkonosze”, a także realizację reklam odpowiada agencja PZL. Zakupem czasu reklamowego w telewizji w imieniu marki Agata zajmuje się Spark Foundry. Nowy spot można zobaczyć pod linkiem.