Impact Relations wspiera liderów, organizacje i marki w kształtowaniu spójnego wizerunku oraz relacji z kluczowymi interesariuszami – od klientów i partnerów po inwestorów i media.
Specjalizuje się w personal brandingu liderów, komunikacji korporacyjnej i marketingowej, thought leadership oraz doradztwie w procesach transformacji biznesowych.
Założycielka agencji Marta Tyszer zaczynała w sektorze usług profesjonalnych (w globalnych strukturach EY i KPMG). Następnie przez kilka lat była partnerką zarządzającą w warszawskiej agencji PR Calling. To okres, w którym prowadziła lub nadzorowała multidyscyplinarne projekty dla różnych branż (głównie tech i finanse) i jednocześnie mierzyła się z wyzwaniami zarządzania firmą oraz rozwoju biznesu. Te doświadczenia skierowały ją w stronę obszarów, które dziś uważa za kluczowe – personal brandingu i thought leadership – i które rozwija w Impact Relations.
Jest także absolwentką prawa i filologii polskiej. Na co dzień rozwija również podcast "Impact PR".